Mit hår er forfærdeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

o1Mutte

Chili skriver:

Træls..

Det problem har jeg også, lige pt har jeg HELT kort hår, men vil gerne have det vokser ud, men det bliver så grimt på vejen ned pga. virvel

Hår altså

Men tror det kunne være meget kønt hvis det var lidt kortere og massere etager så der kommer liv i

Tror jeg bliver klippet i næste uge.. Så må jeg lige høre hvad frisøren mener.. For mit hår er ret fladt på en død måde :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

o1Mutte

Krussedulle skriver:

Ja hårfarven hedder elumen men den er meget pink! (se mit profilbillede! )

Nej, jeg tænkte måske mere skrår pandehår!
har selv haft begge, og lige pandehår vokser hurtigt ned i øjnene (syntes jeg! Det skrå er bare super flot!

Hehe tror jeg holder mig til mit naturlige hår Har ikke set min egen hårfarve siden jeg blev konfirmeret
Vil også hellere have det skråt end lige.. Tror ikk det er pænt til mig nemmerlig

Anmeld

17. juni 2013

Chili

o1Mutte skriver:

Tror jeg bliver klippet i næste uge.. Så må jeg lige høre hvad frisøren mener.. For mit hår er ret fladt på en død måde :p

Det synes jeg hurtigt langt hår bliver.. Hvis man ikke har krøller eller lign. Også mest derfor jeg selv har kort hår, da det er så tyndt! Men nu skal det vokse lidt

Du minder mig faktisk lidt om hende fra prinsesse eller ej

Anmeld

17. juni 2013

o1Mutte

Masig skriver:

Ja det er også træls, det skal virkelig holdes ved lige, men det ser så også godt ud jo...

Tror ikke lige pandehår er mig

Anmeld

17. juni 2013

o1Mutte

Chili skriver:

Det synes jeg hurtigt langt hår bliver.. Hvis man ikke har krøller eller lign. Også mest derfor jeg selv har kort hår, da det er så tyndt! Men nu skal det vokse lidt

Du minder mig faktisk lidt om hende fra prinsesse eller ej

Mit hår har et underligt fald Tror det har sit eget liv efter at være blevet ''efterladt''

Hehe tak tror jeg Hun er jo ikke specielt køn inden hun får en make-over

Anmeld

17. juni 2013

Muhmi

Kan altså ikke se noget galt ved din fritz... Synes du er en rigtig køn pige og dit hår passer rigtig godt til dig  

Anmeld

17. juni 2013

l.kjoeller

o1Mutte skriver:

Ja.. Har vidst det i et stykke tid har bare ikke ville indse det

Mit hår er SÅ grimt.. Og det værste?? Er begyndt at få GRÅ HÅR!! Eller rettere, HELT HVIDE HÅR!!! OMG jeg er altså kun 22!!!

Nå men jeg er jo lige blevet insemineret i dag, så der er jo en reel chance for at jeg bliver gravid.. Så søger inspiration til hår hvor det ikke kræver det vilde farvning under eventuel graviditet Altså ingen lilla, pink eller grønne hårfarver

Kom gerne med billeder af forskellige frisure

Vedhæfter lige lidt billeder af mit ''smukke hår''.. (Advarsel, har ikke set en frisør saks i godt et år.. Og har ikke farvet det i over et halvt år (måske længere tid))

jeg synes du skulle få klippet det i en page . så passer det også med egen hårfarve. kan se nogen skriver henna. vil bare advare at det er stort set umuligt at farve oveni eller fjerne på et senere tidspunkt

Anmeld

17. juni 2013

Chili

o1Mutte skriver:

Mit hår har et underligt fald Tror det har sit eget liv efter at være blevet ''efterladt''

Hehe tak tror jeg Hun er jo ikke specielt køn inden hun får en make-over

Hehe Nej, men efter, sådan som hun ser ud normalt Kan bare ikke huske hvad hun hedder

Anmeld

17. juni 2013

o1Mutte

Muhmi skriver:

Kan altså ikke se noget galt ved din fritz... Synes du er en rigtig køn pige og dit hår passer rigtig godt til dig  

Det er bare ødelagt, og har en underlig farve i bunden, og ja er vist bare generelt træt af det

Men tusind tak, du er søø '

Anmeld

17. juni 2013

o1Mutte

l.kjoeller skriver:

jeg synes du skulle få klippet det i en page . så passer det også med egen hårfarve. kan se nogen skriver henna. vil bare advare at det er stort set umuligt at farve oveni eller fjerne på et senere tidspunkt

En page bliver for kort pga. jeg har en irriterende hvivel i nakken der deler mit hår hvis det er for kort

Okay så gider jeg ikke henna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.