Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil lige slå et slag for henna.. Det er helt naturligt og ikke skadeligt..
Line - med 2 boblinger skriver: Jeg vil lige slå et slag for henna.. Det er helt naturligt og ikke skadeligt..
o1Mutte skriver: Tror jeg vil lade min naturlige hårfarve komme helt frem.. Måske.. Synes det er irriterende at farve hår.. Og kender ikke så meget til henna?
Tror jeg vil lade min naturlige hårfarve komme helt frem.. Måske.. Synes det er irriterende at farve hår.. Og kender ikke så meget til henna?
Jeg får mit henna i ved frisøren fordi jeg simpelthen hader at farve hår selv.. :pJeg startede med henna efter mit hår var blevet totalt ødelagt efter lang tids sygdom en en masse medicin osv osv.. Jeg har ikke skide meget forstand på det.. Ved bare at der ikke er noget skadeligt i... Der må jeg lade andre komme på banen..
Line - med 2 boblinger skriver: Jeg får mit henna i ved frisøren fordi jeg simpelthen hader at farve hår selv.. :pJeg startede med henna efter mit hår var blevet totalt ødelagt efter lang tids sygdom en en masse medicin osv osv.. Jeg har ikke skide meget forstand på det.. Ved bare at der ikke er noget skadeligt i... Der må jeg lade andre komme på banen..
Altså jeg har ikke fået mit farvet siden januar.. og det er stadig pænt i farven.. Dog er der kommet en træls udgroning..
o1Mutte skriver: Ja.. Har vidst det i et stykke tid har bare ikke ville indse det Mit hår er SÅ grimt.. Og det værste?? Er begyndt at få GRÅ HÅR!! Eller rettere, HELT HVIDE HÅR!!! OMG jeg er altså kun 22!!! Nå men jeg er jo lige blevet insemineret i dag, så der er jo en reel chance for at jeg bliver gravid.. Så søger inspiration til hår hvor det ikke kræver det vilde farvning under eventuel graviditet Altså ingen lilla, pink eller grønne hårfarver Kom gerne med billeder af forskellige frisure Vedhæfter lige lidt billeder af mit ''smukke hår''.. (Advarsel, har ikke set en frisør saks i godt et år.. Og har ikke farvet det i over et halvt år (måske længere tid))
Ja.. Har vidst det i et stykke tid har bare ikke ville indse det Mit hår er SÅ grimt.. Og det værste?? Er begyndt at få GRÅ HÅR!! Eller rettere, HELT HVIDE HÅR!!! OMG jeg er altså kun 22!!! Nå men jeg er jo lige blevet insemineret i dag, så der er jo en reel chance for at jeg bliver gravid.. Så søger inspiration til hår hvor det ikke kræver det vilde farvning under eventuel graviditet Altså ingen lilla, pink eller grønne hårfarver Kom gerne med billeder af forskellige frisure Vedhæfter lige lidt billeder af mit ''smukke hår''.. (Advarsel, har ikke set en frisør saks i godt et år.. Og har ikke farvet det i over et halvt år (måske længere tid))
Line - med 2 boblinger skriver: Altså jeg har ikke fået mit farvet siden januar.. og det er stadig pænt i farven.. Dog er der kommet en træls udgroning..
Chili skriver: Jeg synes altså du er smuk Men hvad med lidt kortere hår? Evt. med nogle etager i?
Jeg synes altså du er smuk Men hvad med lidt kortere hår? Evt. med nogle etager i?
Helt enig her.... Tror også lidt kortere hår vil være flot, måske sådan lige omkring skuldrene...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128