Mit hår er forfærdeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

o1Mutte

Masig skriver:

Helt enig her.... Tror også lidt kortere hår vil være flot, måske sådan lige omkring skuldrene...

Hvad med pandehår? Skal det forblive langt, eller skal det klippes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Masig

o1Mutte skriver:

Hvad med pandehår? Skal det forblive langt, eller skal det klippes?

Altså jeg er jo ret stor fan af pandehår, synes det ser rigtig godt ud til mange.... Men det er et helvede at holde... Hvis man ikke kan klippe det selv, skal man til frisør ca hver 3. Uge.... Men ellers synes jeg det er fedt, så prøv det.... Er det ikke lige dig, går der ikke mange måneder før det er vokset så langt at du kan sætte det op med noget spænde værk 

Anmeld

17. juni 2013

o1Mutte

Masig skriver:

Altså jeg er jo ret stor fan af pandehår, synes det ser rigtig godt ud til mange.... Men det er et helvede at holde... Hvis man ikke kan klippe det selv, skal man til frisør ca hver 3. Uge.... Men ellers synes jeg det er fedt, så prøv det.... Er det ikke lige dig, går der ikke mange måneder før det er vokset så langt at du kan sætte det op med noget spænde værk 

Overvejede at få det klippet lidt skråt agtigt.. Så det ikke er helt kort For har haft lige pandehår (det er mange år siden) og var netop Så træt af at få det i øjnene efter 2 uger

Anmeld

17. juni 2013

Papillon

De er altså moderne de udgroninger der Søg på ombre.

Jeg har selv så lange udgroninger, at jeg blev spurgt, om det var med vilje, det kun var farvet i enderne

Anmeld

17. juni 2013

Krussedulle

o1Mutte skriver:

Ja.. Har vidst det i et stykke tid har bare ikke ville indse det

Mit hår er SÅ grimt.. Og det værste?? Er begyndt at få GRÅ HÅR!! Eller rettere, HELT HVIDE HÅR!!! OMG jeg er altså kun 22!!!

Nå men jeg er jo lige blevet insemineret i dag, så der er jo en reel chance for at jeg bliver gravid.. Så søger inspiration til hår hvor det ikke kræver det vilde farvning under eventuel graviditet Altså ingen lilla, pink eller grønne hårfarver

Kom gerne med billeder af forskellige frisure

Vedhæfter lige lidt billeder af mit ''smukke hår''.. (Advarsel, har ikke set en frisør saks i godt et år.. Og har ikke farvet det i over et halvt år (måske længere tid))

Hey , man kan sagtens få pink hår, uden at det er skadeligt mit er farvet med elumen, det er helt ufarligt

Men jeg syntes også at du er smuk, og det lange hår klæder dig! hvad med noget pandehår?

Anmeld

17. juni 2013

o1Mutte

Charliepar skriver:

De er altså moderne de udgroninger der Søg på ombre.

Jeg har selv så lange udgroninger, at jeg blev spurgt, om det var med vilje, det kun var farvet i enderne

Haha fedt nok så er jeg ikke så håbløst umoderne som jeg gik og troede

Anmeld

17. juni 2013

o1Mutte

Krussedulle skriver:

Hey , man kan sagtens få pink hår, uden at det er skadeligt mit er farvet med elumen, det er helt ufarligt

Men jeg syntes også at du er smuk, og det lange hår klæder dig! hvad med noget pandehår?

Elumen?

Ihh tak hvilket selvtillids-boost det er at smide billeder herind

Altså lige over pandehår?

Anmeld

17. juni 2013

Chili

o1Mutte skriver:

Ih tak!

Har også tænkt lidt på at få det lidt under skuldrene. Men har en træls hvivel (hedder det, det??) i nakken der kommer frem og deler mit hår i to hvis det bliver for kort

Træls..

Det problem har jeg også, lige pt har jeg HELT kort hår, men vil gerne have det vokser ud, men det bliver så grimt på vejen ned pga. virvel

Hår altså

Men tror det kunne være meget kønt hvis det var lidt kortere og massere etager så der kommer liv i

Anmeld

17. juni 2013

Krussedulle

o1Mutte skriver:

Elumen?

Ihh tak hvilket selvtillids-boost det er at smide billeder herind

Altså lige over pandehår?

Ja hårfarven hedder elumen men den er meget pink! (se mit profilbillede! )

Nej, jeg tænkte måske mere skrår pandehår!
har selv haft begge, og lige pandehår vokser hurtigt ned i øjnene (syntes jeg! Det skrå er bare super flot!

Anmeld

17. juni 2013

Masig

o1Mutte skriver:

Overvejede at få det klippet lidt skråt agtigt.. Så det ikke er helt kort For har haft lige pandehår (det er mange år siden) og var netop Så træt af at få det i øjnene efter 2 uger

Ja det er også træls, det skal virkelig holdes ved lige, men det ser så også godt ud jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.