kønsscanning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.042 visninger
22 svar
11 synes godt om
17. juni 2013

DianaRJS

så har vi været til kønsscanning i dag...

og der gemte sig en lille dreng og en lille pige

så min beregne af at det måtte være 2 drenge slog halvt fejl Men så får jeg også æren af rottehaler og fletninger ;P drengene er ikke så glade for når de bliver "udnyttet" med elastikker i håret udover det kunne jeg jo så gå hjem glad, og fortælle Andreas han får en lillesøster, så jeg ikke bliver fyret som mor af ham

men åh åh,.... nu kommer navne problemet jo

har i nogle ideer til navne så smid dem endelig

og self. kommer der lidt billeder tvilling 1 først og tvillinge 2 næste og samme med mål

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

o1Mutte

DianaRJS skriver:

så min beregne af at det måtte være 2 drenge slog halvt fejl Men så får jeg også æren af rottehaler og fletninger ;P drengene er ikke så glade for når de bliver "udnyttet" med elastikker i håret udover det kunne jeg jo så gå hjem glad, og fortælle Andreas han får en lillesøster, så jeg ikke bliver fyret som mor af ham

og self. kommer der lidt billeder tvilling 1 først og tvillinge 2 næste og samme med mål

Stort tillykke! En af hver er da godt gået

Hvad hedder dine to drenge?

Anmeld

17. juni 2013

DianaRJS

o1Mutte skriver:

ja det er super dejligt

hun så på drengen først som var 7,3 cm, og fandt hurtig ud af det var en dreng, da hun så kiggede på pigen målte hun først til 8 cm og så tænkte jeg nå... så havde jeg ret så er det 2 drenge   men der blev jeg snydt

jamen de hedder Andreas og Sebastian

Anmeld

17. juni 2013

Pigent

o1Mutte skriver:

Det kan du se her  https://www.baby.dk/debat/219349pi1/navngivning/brug-for-hmm-navnehjaelp-p.aspx

Anmeld

17. juni 2013

DianaRJS

Barnepigen skriver:

Det kan du se her  https://www.baby.dk/debat/219349pi1/navngivning/brug-for-hmm-navnehjaelp-p.aspx

ja nemlig der er nogle enkelte der har skrevet pige navne var ellers helt selv overbevist om det var 2 drenge

Anmeld

17. juni 2013

Pigent

Tillykke med en af hver

Også får du lige nogle navne forslag og navnene er blandet så måske er der nogle navne i kan lide...

Silke og Noah

Signe og Jonas

Michelle og Jamie 

Viola og Alfred 

Ella og Emil 

Karoline og Marius

Rebekka og Laurids

Astrid og Jonathan

Julia og Emil

Anmeld

17. juni 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

Stort tillykke! 

Nu kan jeg da snart ikke vente længere, med at vide hvad der gemmer sig i min mave 

Jeg kunne vild godt tænke mig en af hver. Kunne være fedt at have en fars dreng, og mors tøsepige 

Anmeld

17. juni 2013

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

Stort tillykke! 

Nu kan jeg da snart ikke vente længere, med at vide hvad der gemmer sig i min mave 

Jeg kunne vild godt tænke mig en af hver. Kunne være fedt at have en fars dreng, og mors tøsepige 

mange tak

og kan jeg godt forstå vente tiden er så laaang

men lige præcis blev også helt overlykkelig var eller helt overbevist om at det var 2 drenge, da jeg jo har 2 i forvejen, men så blev jeg da overrasket på den gode måde

Anmeld

17. juni 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

mange tak

og kan jeg godt forstå vente tiden er så laaang

men lige præcis blev også helt overlykkelig var eller helt overbevist om at det var 2 drenge, da jeg jo har 2 i forvejen, men så blev jeg da overrasket på den gode måde

Aaaalt for lang  Vi skal til scanning her på torsdag, hvor jeg er 18+3, så håber de kan se det der 

Årh ja, det må da være mega skønt at du så får en lille pige også, når forventningerne ikke var så høje. Hvem vil ikke gerne have en lille prinsesse

Anmeld

17. juni 2013

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

Aaaalt for lang  Vi skal til scanning her på torsdag, hvor jeg er 18+3, så håber de kan se det der 

Årh ja, det må da være mega skønt at du så får en lille pige også, når forventningerne ikke var så høje. Hvem vil ikke gerne have en lille prinsesse

mon ikke at de kan det? jeg er kun 14+2 i dag, men har så betalt mig til scanningen, men der var det tydeligt at se men de er selvfølgelig også mere vant til at kigge efter køn da de jo gør det specifikt flere gange om dage

men ja snakkede også med hende der skulle scanne mig hvor hun sådan spurgte til hvad jeg håbede på, og der forklarede jeg hende også at jeg troede egentligt det var 2 drenge, men selvfølgelig er det da enhver mors drøm at få en lille prinsesse men at hvis jeg blev ved med at tro det var 2 drenge ville jeg ikke blive "skuffet" eller hvad man siger. selvom jeg er glad bare de er sunde og raske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.