brug for hmm navnehjælp :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.722 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juni 2013

DianaRJS

ja jeg har jo 2 drenge fra tidligere forhold Andreas og Sebastian.

Da vi valgte navne til dem var det som om at efter Andreas kunne vi slet ikke blive enige, jeg måtte være den der overgav mig til sidst med Sebastian..

MEN nu står jeg igen og skal have tvillinger, og vi er så småt begyndt at snakke om navne, min nuværrende kæreste og jeg kan heller ikke blive "enige" eller vil sige vi kan slet ikke komme på nogen navne vi synes om 

jeg ved ikke kønnet endnu men er næsten selv overbevist om det er 2 stks drengebabyer hvorfor ved jeg ikke måske fordi jeg har 2 i forvejen og jeg bare ikke tror jeg egner mig til at lave piger

men i hvert fald, nogle der kan hjælpe lidt? vi kan godt begge to lide specielle navne, og har derfor besluttet det er sådanne vi kigger efter..

nogle gode ideer? smid endelig fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Ciss

Her er forslag til nogle navne, jeg synes er flotte sammen med Andreas og Sebastian:

Anora

Aurora

Nikoline

Dyveke

Cecilia

Celeste

Elvira

Alette

Louise

Vera

Asta

Eliane

Esmeralda

Bertram

Leonel

Ulrik

Didrik

Aron

Adam

Calvin

Marcelius

Morten

Bernhard

Jeg håper det kan give lidt inspiration.

Anmeld

13. juni 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

Da vi valgte navne til dem var det som om at efter Andreas kunne vi slet ikke blive enige, jeg måtte være den der overgav mig til sidst med Sebastian..

MEN nu står jeg igen og skal have tvillinger, og vi er så småt begyndt at snakke om navne, min nuværrende kæreste og jeg kan heller ikke blive "enige" eller vil sige vi kan slet ikke komme på nogen navne vi synes om 

jeg ved ikke kønnet endnu men er næsten selv overbevist om det er 2 stks drengebabyer hvorfor ved jeg ikke måske fordi jeg har 2 i forvejen og jeg bare ikke tror jeg egner mig til at lave piger

men i hvert fald, nogle der kan hjælpe lidt? vi kan godt begge to lide specielle navne, og har derfor besluttet det er sådanne vi kigger efter..

He he det er manden dom bestemmer kønnet

Vi brugte metoden at finde feks 10 navne hver 5 drenge og 5 pigenavnets, så gav vi navnene point, og dem med bedst score gik videre, indtil vi blev enige om et primær og et sekundært navn til hvert køn der skal måske flere navne til når det er tvillinger

Anmeld

13. juni 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

He he det er manden dom bestemmer kønnet

Vi brugte metoden at finde feks 10 navne hver 5 drenge og 5 pigenavnets, så gav vi navnene point, og dem med bedst score gik videre, indtil vi blev enige om et primær og et sekundært navn til hvert køn der skal måske flere navne til når det er tvillinger

problemet er jo netop at jeg er overbevist om det er 2 drenge. ved ikke hvorfor men har det bare på fornemmelsen

men i hvert fald vi kan slet ikke komme i tanke om nogen navne

vi føler os helt låst tror jeg har fundet et navn "liam" og da jeg fortalte det blev jeg såp spurgt " har du andre" eehmmmnnn eeeeh neeeej eeeh deeet

Anmeld

13. juni 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

problemet er jo netop at jeg er overbevist om det er 2 drenge. ved ikke hvorfor men har det bare på fornemmelsen

men i hvert fald vi kan slet ikke komme i tanke om nogen navne

vi føler os helt låst tror jeg har fundet et navn "liam" og da jeg fortalte det blev jeg såp spurgt " har du andre" eehmmmnnn eeeeh neeeej eeeh deeet

Vi kiggede navnebogen igennem, skrev ned og gjorde listen kortere og kortere men måske det er nemmere når i ved kønnene

Anmeld

13. juni 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Vi kiggede navnebogen igennem, skrev ned og gjorde listen kortere og kortere men måske det er nemmere når i ved kønnene

jah kan godt ske du har ret vi skal til kønsscanning på mandag, elelr vil sige jeg skal med en veninde

og kæresten skal til Holland og arbejde, så passer fint

Anmeld

13. juni 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

jah kan godt ske du har ret vi skal til kønsscanning på mandag, elelr vil sige jeg skal med en veninde

og kæresten skal til Holland og arbejde, så passer fint

Vi snakkede så også inden om vi feks var for eller imod gamle navne, nordiske navne osv, begge vores unger har et bibelnavn hvilket gør det lidt sværere til næste gang

Anmeld

13. juni 2013

Pigent

Her får du lige nogle navne som er lidt specielle

Matti

Jamie

Milas

Nor

Isak

Viola

Melina

Emmelie

Silke

Merle

Anmeld

13. juni 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
DianaRJS skriver:

Fine navne dine drenge har :-)

Dreng+Dreng:
Isak og Osvald
Kjartan og Tristan
Leander og Zakarias
Luka og Caspian

Pige+Pige:
Catalina og Milou
Isabell og Elina
Kirstine og Leonora
Nika og Nethe
Dana og Thea

Dreng+Pige:
Isak og Elina
Tristan og Catalina
Caspian og Catalina
Caspian og Milou
Kjartan og Isabell
Luka og Nika
Nohr og Dana

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

14. juni 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Leonora & Elvira. 

Leander & Sylvester.

Fiona & Mikkas. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.