kønsscanning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

mon ikke at de kan det? jeg er kun 14+2 i dag, men har så betalt mig til scanningen, men der var det tydeligt at se men de er selvfølgelig også mere vant til at kigge efter køn da de jo gør det specifikt flere gange om dage

men ja snakkede også med hende der skulle scanne mig hvor hun sådan spurgte til hvad jeg håbede på, og der forklarede jeg hende også at jeg troede egentligt det var 2 drenge, men selvfølgelig er det da enhver mors drøm at få en lille prinsesse men at hvis jeg blev ved med at tro det var 2 drenge ville jeg ikke blive "skuffet" eller hvad man siger. selvom jeg er glad bare de er sunde og raske

Det håber jeg sådan  For 14 dage siden ville de ikke kigge efter det. For på deres alm. scannere, lignede 80% af alle babyer i maven, drenge. Så de ville nødig give os forkerte svar. Men så sagde de også at de næste gang ville kigge efter det 

Selvfølgelig ville man blive glad, uanset hvad der gemmer sig derinde. Bare som sagt, at det er sunde og raske babyer!  Men er helt med på hvad du mener 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

o1Mutte

DianaRJS skriver:

ja det er super dejligt

hun så på drengen først som var 7,3 cm, og fandt hurtig ud af det var en dreng, da hun så kiggede på pigen målte hun først til 8 cm og så tænkte jeg nå... så havde jeg ret så er det 2 drenge   men der blev jeg snydt

jamen de hedder Andreas og Sebastian

Det må bare være en vild følelse

Jamen kommer lige med lidt forslag

Felix og Frederikke

David og Vigga

Frederik og Frida

Har i selv nogle navne oppe at vende?

Anmeld

17. juni 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

så har vi været til kønsscanning i dag...

og der gemte sig en lille dreng og en lille pige

så min beregne af at det måtte være 2 drenge slog halvt fejl Men så får jeg også æren af rottehaler og fletninger ;P drengene er ikke så glade for når de bliver "udnyttet" med elastikker i håret udover det kunne jeg jo så gå hjem glad, og fortælle Andreas han får en lillesøster, så jeg ikke bliver fyret som mor af ham

men åh åh,.... nu kommer navne problemet jo

har i nogle ideer til navne så smid dem endelig

og self. kommer der lidt billeder tvilling 1 først og tvillinge 2 næste og samme med mål

Ej hvor skønt stort tillykke med det.

Anmeld

17. juni 2013

LinLin

Tillykke eller hvadsiger man..?
Ih jeg vil også vide det snart jeg kan!
Har haft klar fornemmelse (håb?) for at det har været drenge de andre to gange; denne gang aner jeg det ikke...

Anmeld

17. juni 2013

Nessie

Det er da bare helt perfekt 

Tillykke med de to små, bliver spændende at høre hvad I finder på af navne 

Kan desværre ikke hjælpe med navne, da vi selv er rimelig blanke på det punkt 

Anmeld

17. juni 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Det er da bare helt perfekt 

Tillykke med de to små, bliver spændende at høre hvad I finder på af navne 

Kan desværre ikke hjælpe med navne, da vi selv er rimelig blanke på det punkt 

mange tak ...

ja det er mere end perfekt

jamen af pige navn tror jeg er fastlagt da jeg siden jeg var 12 altid har sagt hvis jeg fik en pige skulle hun hedde emilie ;P  så den båd er kæresten også hoppet med på

og kæresten af drengenavne er ret vild med Liam, så den skal jeg nok lige overtales til.. men altså vi har jo masser af tid

vi kan nå at ombestemme os mange gange endnu, og tror måske vi prøver at lave en liste, for vi er egentligt begge to blevet enige om at de altså ikke behøver at passe til Andreas og Sebastian, så længe deres navne bare klinger sammen

Anmeld

17. juni 2013

DianaRJS

LinLin skriver:

Tillykke eller hvadsiger man..?
Ih jeg vil også vide det snart jeg kan!
Har haft klar fornemmelse (håb?) for at det har været drenge de andre to gange; denne gang aner jeg det ikke...

mange tak

Nej havde det faktisk lidt på samme måde, har også haft fornemmelsen af det var drenge ved de 2 store, men turde bare ikke tro på at der var en pige denne her gang

Anmeld

17. juni 2013

DianaRJS

BigHope13 skriver:

Ej hvor skønt stort tillykke med det.

mange tak

Ja det er bare fantastisk så nu skal jeg shoppe lyserødt

Anmeld

17. juni 2013

Nessie

DianaRJS skriver:

mange tak ...

ja det er mere end perfekt

jamen af pige navn tror jeg er fastlagt da jeg siden jeg var 12 altid har sagt hvis jeg fik en pige skulle hun hedde emilie ;P  så den båd er kæresten også hoppet med på

og kæresten af drengenavne er ret vild med Liam, så den skal jeg nok lige overtales til.. men altså vi har jo masser af tid

vi kan nå at ombestemme os mange gange endnu, og tror måske vi prøver at lave en liste, for vi er egentligt begge to blevet enige om at de altså ikke behøver at passe til Andreas og Sebastian, så længe deres navne bare klinger sammen

Så længe man bare er glade for navnet, er det jo egentlig lige meget om det passer med de andre, men ja,det må da godt lyde pænt sammen 

Anmeld

17. juni 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Så længe man bare er glade for navnet, er det jo egentlig lige meget om det passer med de andre, men ja,det må da godt lyde pænt sammen 

ja lige præcis

men igen vi har masser af tid

har trodsalt først termin til December

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.