malucca09 skriver:
Det er heller ikke forsi jeg undskylde for mine valg, under min graviditet eller efterfølgende. Det er dog det de mener jeg bør gøre.
At jeg ikke havde lyst til at få besøg af bekendte, (som jeg ikke har talt med i flere år, anden hvis vi tilfældigvis mødte hinanden) kom af at folk jo havde hørt jeg havde fået en lille pige på KUN 1395g, og de lige frem skrev til mig at de ALDRIG havde set sådan et lille barn, om de ikke måtte komme og se hende, hmmm f******* tror I selv.
Og nej jeg VIL ikke smide alt hvad jeg har i hænderne pga et tlf opkald. Men problemer er nok mere at ingen af dem ringer mere, for jeg er jo blevet en sur mokke, hvor det hele KUN handler om Malucca.
Det gør mig ondt at du har mistet "veninder" fordi du har fået Emil. Men som jeg har skrevet tidligere så tror jeg det er MEGET sundt at luge ud i sin "venne2 kreds. Og så holde ved dem der er GULD værd, og så gå gennem ild og vand for dem!!!
Ja det er også det og det bør du ikke gøre, for du har ik noget at undskylde, og forstår slet ik de ser det sådan.
Emil fylder også alt for mig, man reagere jo forskelligt på at blive mor, og for mig er det at være mest for ham og være sammen med ham alt det jeg kan, hvis min veninde vil ud at spise ved hun godt at der nok bliver sammen med Emil og det acceptere hun og syntes jo det er fedt at have ham med.
Havde også en veninde der kom da vi var indlagt og man ku tydelig mærke og se at det var for at se Emil og str osv det var ik for at høre om hvordan og hvorledes det gik nej da.
Kan godt forstå du sagde de ik kunne, er da svinsk er sku da ik sjovt at stå med sådan en bette en, hva tror de.
Og ja er sundt at rydde op i det, har gjort før.
Men er utroligt hva der skal til for at folk viser hvem de i virkeligheden er.
Jeg er 100%mor og det må folk acceptere.
Anmeld