Ja undskyld jeg er blevet sådan en dårlig veninde.
Da jeg blev gravid og tingene ikke gik som planlagt. Jeg beklager jeg i 4 mdr. brugte løs af befolkningninges skatte-penge, jeg er ked af at jeg brugte så meget tid på sygehuset, hver tirsdag og fredag. At jeg ikke havde andet at give mig til disse 2 dage om ugen. Jeg er ked af, at jeg ikke altid lige fik smsét DIG, når jeg kom hjem. Jeg er ked af at jeg ikke fik dig besøgt, efter jeg havde været på arbejdt, de andre dage. I et smertehelvede, pga bækkenløsning. Jeg er ked af, at jeg KUN kunne ligge på sofaen i weekenderne, for at være klar til ugen efter. Jeg er ked af, at jeg ikke opdaterede dig med det seneste fra sygehuset.
Jeg er ked af jeg ikke havde lyst til at havde så meget besøg på neonatal afd.Jeg er ked af, at Malucca kom i første række da hun lå lille og svag. Jeg er ked af jeg ikke altid fik ringet tilbage, når jeg tit og ofte havde siddet med/ved Malucca i 20 timer i streg. Jeg er ked af jeg var så utaknemmlig, at bekendte IKKE fik lov til at komme på besøg på neonatal. Jeg er ikke af at jeg ikke havde lyst til at fremstille Malucca, og tilfredsstilles folks nyssgerighed over at se sådan et lille barn. Jeg er ked af du blev nødt til at bytte barselsgave, pga jeg var ved at få amningen op at køre og ikke kunne sidde og amme foran så mange mennesker.
Jeg er ked af at jeg ikke opdaterede dig da Malucca blev indlagt igen pga. hun stoppede med at trække vejret. Jeg er ked af jeg ikke lige tænkte på dig til din fødselsdag, da jeg lige havde fået besked om at Malucca havde et hul i hjertet. Jeg er ked af jeg ikke kom forbi til din fest, da Malucca stadig lå på sygehuset. Jeg er ked af jeg ikke opdatedere dig efter hver stuegang.
Jeg er ked af jeg ikke fik dig fortalt at vi var kommet hjem. Jeg er ked af jeg takkede nej til besøg, da vi var kommet hjem. Jeg er ked af at Malucca og jeg ikke kunne komme på besøg, 2 dage efter hjemkomst. Jeg er ked af at jeg skal gøre rent, rydde op, vaske op, koge flasker, vaske tøj, handle ind og ikke kan sidde og drikke kaffe hele dagen. Jeg er ked af jeg ikke bare kan tage med til fest/byen, når du ringer.
Det jeg er MEST KED AF; er I ikke forstår at jeg er alene med Malucca, som er et lille sart barn, der er født 1½ mdr. før tid. og ikke bryder sig om at der sker for store udsving i hendes hverdag.
At I ikke selv kunne finde på at sende en sms og høre HVORDAN GÅR DET. At jeg aldrig høre fra jer fordi I er tøzesure over jeg ikke havde tid og lyst til folks renderi, i de 1½ mdr. Malucca og jeg lå på sygehuset. Og da vi endelig kom hjem, at jeg først skulle til at lære min datter at kende og ikke havde lyst til besøg, dag efter dag.
Så kære vennner og veninder. Jeg er sgu ked af jeg har ændret mig, ikke længere er hende den sjove, der altid er klar når I ringer og beder om hjælp. Jeg er ked af jeg er blevet SÅDAN EN DÅRLIG VENINDE!!!!