Som der er nøvnt du er en god mor. Lyder som noget jeg selv kunne have skrevet det der.
Men jeg har fundet ud af at en rigtig veninde ik vil vøre sådan der, de vil acceptere det og forstå at man ik lige er den party uarttige man var før man fik et barn, man kan ik bare lige smide alt fordi de ringer, det kan ik lade sig gøre når man har en bette, det skal planlægges og de skal være forberedt på at det så også kan aflyses igen, alt kan ske med en bette i huset og sådan er det. Du skal slet ik undskylde osv for alt det du skriver der, så vidt jeg kan se er du jo ik herre over det meste af det der er foregået, og at ik vil have gæster når man lige er kommet hjem det er du ik alene om.
Efter jeg har fået Emil er der faktisk kun 1-2 veninder tilnage og det har så vist mig at de andre jo ik var rigtig veninder for så var de her stadig, nej det var dem der ku bruge en til byture osv, nu kan de knap nok hilse på en når man møder dem fordi man har fået banr. Så er man jo "voksen" og ik med på fest og ballade hver weekendsom man måske var før og det kan de ik acceptere.
Anmeld