Jeg er ked af.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Tak skal du have

Og du har helt ret, det er i kriser man lære sine venner at kende. Og det må jeg sige jeg har gjort.... Selv hende jeg betegnede som en af de nærmeste, har bare skuffet MIG så meget. Det var hende der mente at jeg bare brugt løs af skatteborgernes penge ved at sidde på sygehuset 2 gange om ugen, og hun håbede da godt IKKE jeg ville ha´flere børn, for der havde jo ikke været andet end døj med min graviditet, og tænkt hvad det havde kostet samfundet, for jeg kunne få et barn.

Trine.

Ps. hvor er Emma skøn på dit profilbillede.

Det er simpelthen så groft, det hun har sagt. Der sidder du og er helt vildt bekymret for din lille datter.... og så lirer hun sådan noget af... Det er bare ikke i orden!!!

Håber du gav hende svar på tiltale...

P.S. Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

oo

nejnejnej!
har hun nogensinde tænkt over, at det er i samfundets allerhøjeste interesse, at vi bliver ved med at reproducerer os???
jeg kan simpelthen ikke have, at nogle mener man kan NASSE på et samfund, og det er da lige groft nok at påstå at et sygt barn er at nasse. når man har et sygt barn burde samfundet stå til rådighed 24/7, basta!

Anmeld

8. juli 2009

TbCp

Det er ikke DIG der er en dårlig veninde det er dine veninder der ikke forsøger at forstå!!!!

Har haft det lidt på samme måde og kunne skrive dele af dit "brev" til mange forskellige mennesker.

Det kan godt være folk der ikke selv har børn har svært ved at sætte sig ind i det, men er de virkelig gode veninder burde det bare ikke være sådan!!!

Knus til dig og Malucca

Anmeld

8. juli 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

åååh!
jeg har lige selv sendt sådan en mail ud og forsøgt at forklare overfor mine allernærmeste veninder, hvorfor jeg er så svær at få fat i og hvorfor jeg aldrig ringer eller smser mere. og det dejligste skete: jeg fik kolonorm lange mails fra dem begge to, hvor de skrev, at de elskede mig og selvom jeg ikke kunne finde ud af at være veninde på gammeldagsmanér lige nu, så skulle jeg vide, at de stod altid klar når og hvis jeg har lyst eller brug for dem.
Så det er slet ikke så ringe at give folk klar besked, selvom man tænker, at de da må kunne lægge to og to sammen

Se det er jo rigtige veninder

Anmeld

8. juli 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Tak skal du have

Og du har helt ret, det er i kriser man lære sine venner at kende. Og det må jeg sige jeg har gjort.... Selv hende jeg betegnede som en af de nærmeste, har bare skuffet MIG så meget. Det var hende der mente at jeg bare brugt løs af skatteborgernes penge ved at sidde på sygehuset 2 gange om ugen, og hun håbede da godt IKKE jeg ville ha´flere børn, for der havde jo ikke været andet end døj med min graviditet, og tænkt hvad det havde kostet samfundet, for jeg kunne få et barn.

Trine.

Ps. hvor er Emma skøn på dit profilbillede.

Ja det er nemlig i kriser man lærer sine rigtige venner at kende.
Måske er det helt sundt at få luget ud ind imellem, bare ærgeligt at det er nødvendigt

Anmeld

8. juli 2009

Vingummien

Som der er nøvnt du er en god mor. Lyder som noget jeg selv kunne have skrevet det der.
Men jeg har fundet ud af at en rigtig veninde ik vil vøre sådan der, de vil acceptere det og forstå at man ik lige er den party uarttige man var før man fik et barn, man kan ik bare lige smide alt fordi de ringer, det kan ik lade sig gøre når man har en bette, det skal planlægges og de skal være forberedt på at det så også kan aflyses igen, alt kan ske med en bette i huset og sådan er det. Du skal slet ik undskylde osv for alt det du skriver der, så vidt jeg kan se er du jo ik herre over det meste af det der er foregået, og at ik vil have gæster når man lige er kommet hjem det er du ik alene om.

Efter jeg har fået Emil er der faktisk kun 1-2 veninder tilnage og det har så vist mig at de andre jo ik var rigtig veninder for så var de her stadig, nej det var dem der ku bruge en til byture osv, nu kan de knap nok hilse på en når man møder dem fordi man har fået banr. Så er man jo "voksen" og ik med på fest og ballade hver weekendsom man måske var før og det kan de ik acceptere.

Anmeld

8. juli 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

nejnejnej!
har hun nogensinde tænkt over, at det er i samfundets allerhøjeste interesse, at vi bliver ved med at reproducerer os???
jeg kan simpelthen ikke have, at nogle mener man kan NASSE på et samfund, og det er da lige groft nok at påstå at et sygt barn er at nasse. når man har et sygt barn burde samfundet stå til rådighed 24/7, basta!

Du har HELT RET!!!! Det må lige netop været i samfundets interesse der bliver sat børn i verden....
-Og jeg mener ikke jeg har nasset på samfundet, ved at jeg blev fulgt tæt i min graviditet, så de kunne holde øje med Malucca inside, så de kunne se hvornår det ikke var forsvarligt at lade hende blive derinde mere.

Jeg orker heller ikke disse "veninder" og deres navle pilleri. Hmmm især hende her, der altid bare skal spille så perfekt og nedegøre de af mine VENINDER, der altid er der. Lad os nu se, hun er inviteret med til barnedåb, men har intet hørt fra hende om hun kommer eller ej. Efter dåben er det hvis bare det....
Og hvor er du heldig at du har så gode veninder

Sikke da et smukt navn du har

Anmeld

8. juli 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Det er simpelthen så groft, det hun har sagt. Der sidder du og er helt vildt bekymret for din lille datter.... og så lirer hun sådan noget af... Det er bare ikke i orden!!!

Håber du gav hende svar på tiltale...

P.S. Tak

Næh, nogen gange bliver man bare mundlam, og efterfølgende havde jeg ikke lyst til at sige noget om bemærkningen, da jeg ville sige noget meget grimt.

Og som vor moder sagde: har du ikke noget pænt at sige så hold mund

Anmeld

8. juli 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

aj, det kan jeg så godt forstå, jeg syntes netop det var rart at få svar fra veninderne, at de fuldt ud forstod mit fravær og at de var der når jeg var klar igen. nu har jeg ikke et præmaturt barn, så der er helt sikkert forskel på hvad vi går igennem. jeg fik bare bildt mig selv ind, at jeg var en lorteveninde netop fordi jeg ikke orker at være den jeg plejede at være, og derfor betød det så meget at de veninder sagde "glem det, du har det skidt og sådan er det og vi er her uanset hvad og uanset hvornår". men hvis du har veninder der IKKE siger det, men istedet blir tøsefornærmede, så er der ikke så meget at gøre. jeg ville i hvert fald ikke have overskud til at tage mig af tøsefornærmede veninder, så det ku jeg sagtens forestille mig du heller ikke har!

jeg ved ikke om jeg bare ævler, jeg ville egentlig bare sige, at jeg syntes det var en god besked du havde skrevet og at jeg selv har fået noget positivt ud af at være ærlig omkring tingenes tilstand og det håbede jeg også du fik, men det lyder desværre ikke sådan godt du dog har den ene veninde der viser interesse

(hey, jeg hedder også Trine )

I bund og grund er det jo ikke vigtigt hvad man gennemgår, når man står i sit livs blæsevejr.
Så om det er din kamp for at få en baby, eller min kamp for Maluccas ve og vel, så er det jo det værste vi to har stået i, i vores liv.

Og nej du er IKKE en lorte veninde fordi du ikke er den "gode gamle" veninde. Du er bare menneskelig, og det gør dig lige netop til en SUPER veninde!!!! At du så oven i købet har fået sådan god respond tilbage fra dine SKØNNE veninder, er jo bare helt fantastisk.

Fra den ene Trine til den anden Trine

Anmeld

8. juli 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Ja det er nemlig i kriser man lærer sine rigtige venner at kende.
Måske er det helt sundt at få luget ud ind imellem, bare ærgeligt at det er nødvendigt

Tror det er MEGET sundt at luge ud. Og som regl sker det efter kriser. For når man går i sin normale tummerum, tja så er det jo bare sådan og man tænker ikke videre over tingene. (Sådan har jeg det i hvert fald)

Jeg ved godt det IKKE er mig der er en dårlig veninde, men at det er dem. Der ikke har forståelse for hvad det hele handler om eller så er de bare så ind af synet at de bør skamme sig.

Knus retur til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.