Met4444 skriver:
Hej
jeg er lige blevet medmor til 2 tvillinge piger, de er 8 uger nu. Og tro mig jeg er det samme igennem, det startede med død og ulykker og lige pludselig kom tanken pædofil og det hele kørte i ring med tvangstanker der altid kørte på børnene. Jeg er på 2,5 uge hen i medecin behandling, så håber snart der er bedring i mine total frustrerne og overhovede ikke acceptale tvangstanker. Hvordan går det dig ? Er du kommet videre efter disse tanker, siger til mig selv, du er syg, din hjerne kortsluttet, ellers blir jeg sindsyg!!! Tror aldrig jeg kommer videre
( vh Mette
Hej Mette, jeg føler så meget med dig. Man tror aldrig at man kan komme til at Være et normalt menneske efter den første tid inde i den skide depression med de trælse tanker. Jeg sagde til mig selv at jeg ikke havde lov til at leve, når jeg tænkte sådan. Jeg havde lyst til at dø, forsvinde væk fra min mand og datter, da de ville jo have et meget bedre liv uden mig.... tro mig, jeg har været langt ude. Men du kommer over det. Jeg tror, at grunden til at jeg har disse tanker, er både fordi jeg tænker og bekymre mig for meget og selvfølgelig også tvangstankerne, fordi (den hørte jeg ofte under min behandling, det kommer du nok også til
) hvis jeg siger, at du ikke må tænke på en lyserød kanin, hvad tænker du så på? Min kampgejst kom fra min datter, jeg ville ikke give op før de lorte tanker var ude af verden... igen, hvis du/i har brug for at skrive, så gør det. Ved hvordan det er.
Anmeld