Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rikke2404 skriver: Nu tænker jeg på det med vores tykke babymaver Jeg ved ikke om det bare er mig der er lidt.. sippet.. Men jeg kan simpelthen ikke have, når folk kommer og nusser min mave, og snakker babysnak til den. Jeg syntes det er grænseoverskridende, på en måde? Min kærestes farmor og mormor er de værste! De rør mig nok mellem 1 og 3 min ad gangen på maven. Uanset om de hverken har spurgt om de måtte, eller om samtaleemnet overhoved vedrør graviditeten. Nogengange kan de løfte op i mit tøj, for at se selve maven. Det er altså for irriterne! Hvordan har i det med sådan noget? Er det bare mig som er lidt mærkelig?
Nu tænker jeg på det med vores tykke babymaver
Jeg ved ikke om det bare er mig der er lidt.. sippet.. Men jeg kan simpelthen ikke have, når folk kommer og nusser min mave, og snakker babysnak til den. Jeg syntes det er grænseoverskridende, på en måde?
Min kærestes farmor og mormor er de værste! De rør mig nok mellem 1 og 3 min ad gangen på maven. Uanset om de hverken har spurgt om de måtte, eller om samtaleemnet overhoved vedrør graviditeten. Nogengange kan de løfte op i mit tøj, for at se selve maven. Det er altså for irriterne!
Hvordan har i det med sådan noget? Er det bare mig som er lidt mærkelig?
Ellers er der denne t-shirt: http://www.asos.com/New-Look-Maternity/New-Look-Maternity-Hands-Off-The-Bump-Tee/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3043525&cid=5813&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=White
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128