Rikke2404 skriver:
Nu tænker jeg på det med vores tykke babymaver 
Jeg ved ikke om det bare er mig der er lidt.. sippet.. Men jeg kan simpelthen ikke have, når folk kommer og nusser min mave, og snakker babysnak til den. Jeg syntes det er grænseoverskridende, på en måde?
Min kærestes farmor og mormor er de værste! De rør mig nok mellem 1 og 3 min ad gangen på maven. Uanset om de hverken har spurgt om de måtte, eller om samtaleemnet overhoved vedrør graviditeten.
Nogengange kan de løfte op i mit tøj, for at se selve maven. Det er altså for irriterne! 
Hvordan har i det med sådan noget? Er det bare mig som er lidt mærkelig? 
Jeg har heldigvis ikke været ude for at folk har hevet op i min trøje - for dét ville være totalt grænseoverskridende for mig 
I starten, hvor jeg ikke havde mave på, synes jeg bare det var så underligt når folk ville røre og jeg skulle stå der og sige/tænke: "Ja, lige nu rører du så ved min delle, baby er stadig så lille at den ligger gemt nede i mit bækken......
"
Men, nu hvor baby er så stor at man tydeligt kan mærke at der er en baby derinde har jeg vænnet mig lidt til det. Men folk har også været utrolig søde til at spørge først - har faktisk ikke været ude for nogen som helst der har rørt uden at spørge først. Eller, jo, min kæreste - men han må røre aaaaalt hvad han vil 

Anmeld