Hvor tidligt prøver de at redde baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

du bliver tilknyttet fg, uge 20+0 med tvillinger og normalt 24+0 med en...

var i hvert fald det jeg fik fortalt til nf for 3 uger siden men kan self også være forskellig fra region til region

Fik afvide 20+0, sådan var det også i min sidste graviditet, og det var samme sygehus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

isabellasmor

Faith skriver:

Uge 21?????? Det har jeg aldrig hørt om! Hvilket sygehus var det?

Uge 22. Ved de var tilknyttet Hillerød. Om det er der hun har født ved jeg ikke. Men kan sagtens finde ud af det hvis det er :-)

Anmeld

14. juni 2013

isabellasmor

Carina:-) skriver:

Uge 21??? Tror du ikke du har hørt forkert`? 

Synes jeg har læst at den yngst levende baby er fra USA og født i uge 23?

Uge 22 :-) og nej har ikke hørt forkert.. det er hvad jeg har hørt fra familien 

Anmeld

14. juni 2013

baby012

Har en velfungerende veninde som er født i 21+3  

de prøver at redd. Babyen hvis den lever.. Siger min fætters kone, som er Jm. 

Anmeld

14. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Fik afvide 20+0, sådan var det også i min sidste graviditet, og det var samme sygehus.

som sagt tror jeg det er forskelligt fra region til region...

MEN et barn under 23 uger er MEGET svær at rede, og stadig være veludviklet senere hen....

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

som sagt tror jeg det er forskelligt fra region til region...

MEN et barn under 23 uger er MEGET svær at rede, og stadig være veludviklet senere hen....

Ja, det ved jeg godt. Men tror nu ikke at de redder et barn efter hvornår man kommer til tjek på fg.

Anmeld

14. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Er 23+3.
Men babyen er lidt større end gennemsnittet, blev bare ikke rykket frem da de mente man skulle være 2 uger længere henne før de ændrede ens termin.

ok. men tror ikke du skal være bekymret medmindre de kommer som perler på en snor og med kort mellemrum. det gjorde de med mig men gik i sig selv og fødte rettidigt. men ring derind og snak med dem hvis du har brug for det

Anmeld

15. juni 2013

norenberg

Faith skriver:

Man må ikke føde i Herning før uge 28. Går man i fødsel før sendes man til Skejby. Taler af erfaring.

Ja med mindre at man ikke kan nå at blive overflyttet fødte der nede da jeg var 27+4

Anmeld

19. juni 2013

Tanja1234

Jeg blev fulgt tæt fra uge 19 pga. vandafgang.

I vores forløb var beskeden at man fra 24+0 ville kalde det et barn i stedet for en abort hvis fødslen gik i gang. Men ved ikke om de ville have forsøgt at redde hende hvis hun var kommet før 24+0...

Anmeld

19. juni 2013

effie

isabellasmor skriver:

Nej uge 22 får jeg afvide :-) og han er sund og rask idag 

det passer ikke.. for 14 år siden kunne de redde ned til uge 26-28 stykker ikke mere..

de er blevet meget meget bedre til det men uge 21-22 stykker for 14 år siden er usansynligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.