Anal, hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Min begrundelse for virkelig ikke at være til anal, er fordi jeg synes det er klamt at putte sin kønsdel op i en andens numsehul (altså der hvor lort kommer ud) .. bare den tanke synes jeg er super grænseoverskridende... men at man så giver blowjob efter det...... bvadr!! (i må meget undskylde, jer der synes om dette)

Oral sex skulle jeg også vænne mig til; synes også at sutte og slikke på et sted der kommer tis ud er klamt, ja han kan selvfølgelig vaske sig men alligevel.. man slikker jo heller ikke på et rent toilet.

Jeg tænker bare at man må få lort på sin pik når man putter den op i endetarmen? og så sutter man så lorten af efter anal? eller er det bare mig? Synes virkelig det er klamt. Kan overhovedet ikke se hvordan nogen synes det er frækt at have anal, men nogen synes jo også det er frækt at spise hinandens lort så...

Altså vil sige selvom jeg godt kan lide anal sex er det i min verden et must at det er med kondom. !! Det andet er ikke så tiltalende :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

LilleLene

jeg syntes tanken er fræk, men AV for sulen det gør niller

har prøvet det 2 gange, og det var nok for mig

Anmeld

14. juni 2013

Kay

jeg mangler en svarmulighed  

Anmeld

14. juni 2013

Christina74

Kay skriver:

jeg mangler en svarmulighed  

He he Tja. . . . . . .   Modtage / give  

Anmeld

14. juni 2013

Laulund87

Har aldrig prøvet det og kommer heller aldrig til det!

Anmeld

14. juni 2013

Kay

Christina 1974 skriver:

He he Tja. . . . . . .   Modtage / give  

ik lige den mulighed jeg manglede men ja den mangler også...

jeg manglede muligheden har prøvet, og det er ok  

Anmeld

14. juni 2013

Christina74

Kay skriver:

ik lige den mulighed jeg manglede men ja den mangler også...

jeg manglede muligheden har prøvet, og det er ok  

A h e e e . . . . . . . . . .  Lol . . . .  Bare det 

Anmeld

14. juni 2013

twinny

Har prøvet det et par gange eller 10 måske.  Hehe. Men forskellige faste partner.  Det var sgu ikke lige mig, ikke fordi det gjorde ondt. 

For mig er der bare ensrettet dernede, så det føltes vildt underligt. Hehr

Anmeld

14. juni 2013

Benjamins'mor

Har aldrig prøvet det og vil ALDRIG prøve!

Anmeld

14. juni 2013

Papillon

Vi har gjort det nogle gange, og jeg bryder mig ikke synderligt om det, men min kæreste synes, det er rigtig frækt. Af og til får han sit ønske opfyldt, men det er også kun fordi, han er fantastisk til at overholde mine grænser og varme op med forspil Men det hører til sjældenhederne, så han er også rigtig glad, når jeg endelig siger, at vi godt kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.