Anal, hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

Mother-love

Jeg har prøvet det nogle gange men det har mest været for de sexpatneres skyld jeg har været sammen med. Fordi de gerne ville prøve det. Det er helt normalt i mine øjne men ikke noget der tænder mig.
Men der er rigtig mange der tænder på det. Og det er jo også fint. Så længe man er ren og man Ved man ikke lige har noget i prutten så synes jeg ikke der er nogen ulækkert i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Min begrundelse for virkelig ikke at være til anal, er fordi jeg synes det er klamt at putte sin kønsdel op i en andens numsehul (altså der hvor lort kommer ud) .. bare den tanke synes jeg er super grænseoverskridende... men at man så giver blowjob efter det...... bvadr!! (i må meget undskylde, jer der synes om dette)

Oral sex skulle jeg også vænne mig til; synes også at sutte og slikke på et sted der kommer tis ud er klamt, ja han kan selvfølgelig vaske sig men alligevel.. man slikker jo heller ikke på et rent toilet.

Jeg tænker bare at man må få lort på sin pik når man putter den op i endetarmen? og så sutter man så lorten af efter anal? eller er det bare mig? Synes virkelig det er klamt. Kan overhovedet ikke se hvordan nogen synes det er frækt at have anal, men nogen synes jo også det er frækt at spise hinandens lort så...

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg har prøvet det nogle gange men det har mest været for de sexpatneres skyld jeg har været sammen med. Fordi de gerne ville prøve det. Det er helt normalt i mine øjne men ikke noget der tænder mig.
Men der er rigtig mange der tænder på det. Og det er jo også fint. Så længe man er ren og man Ved man ikke lige har noget i prutten så synes jeg ikke der er nogen ulækkert i det.

Man har jo noget i prutten hele tiden? fordi det er jo det den er bygget til..

Anmeld

14. juni 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Man har jo noget i prutten hele tiden? det er det den er bygget til?

Ja altså nu mener jeg jo helt nede. Du ved når man skal skide.

Anmeld

14. juni 2013

Christina74

Sport i toeren er ok herhjemme.

Nogle gange vil min røv det godt og andre gange absolut not.

Men jo herhjemme kan det ske ;-) men det er sjældent  (1-3 gange om året eller noget)

Så det er ikke på top 5 

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Ja altså nu mener jeg jo helt nede. Du ved når man skal skide.

Men det stykke hvor pikken kommer op er langt, og hvis man skal tømme alt det stykke for lort... omg så hårdt kan jeg ikke engang presse

Anmeld

14. juni 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Min begrundelse for virkelig ikke at være til anal, er fordi jeg synes det er klamt at putte sin kønsdel op i en andens numsehul (altså der hvor lort kommer ud) .. bare den tanke synes jeg er super grænseoverskridende... men at man så giver blowjob efter det...... bvadr!! (i må meget undskylde, jer der synes om dette)

Oral sex skulle jeg også vænne mig til; synes også at sutte og slikke på et sted der kommer tis ud er klamt, ja han kan selvfølgelig vaske sig men alligevel.. man slikker jo heller ikke på et rent toilet.

Jeg tænker bare at man må få lort på sin pik når man putter den op i endetarmen? og så sutter man så lorten af efter anal? eller er det bare mig? Synes virkelig det er klamt. Kan overhovedet ikke se hvordan nogen synes det er frækt at have anal, men nogen synes jo også det er frækt at spise hinandens lort så...

kondom og der er jo ikke nogen der siger at man behøver give et blowjob bagefter ...

Anmeld

14. juni 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg tænder på det.. Min mand gør Ikke, så her bruger vi en plug.. For han tænder på at få mig til at komme vildt..

Men inden anal sex har jeg altid taget lavement. er der ikke noget deroppe og så bruger man jo kondom.. 

Anmeld

14. juni 2013

Christina74

Anonym skriver:

Hov hov oral lige efter anal er altså no go 

Anmeld

14. juni 2013

grinny

Jeg har aldrig prøvet det og jeg kommer aldrig til at prøve det! Det tænder ikke mig og derfor vil jeg ikke.

Jeg har først inden for det sidste år "lært" at give min kæreste et blowjob, jeg bryder mig simpelthen ikke om tanken om, at han tisser med den  Ved godt jeg måske er lidt underlig, men jeg bryder mig heller ikke om at han giver mig oralsex af samme grund. Selvom jeg ved vi begge går i bad dagligt, så er det stadig no go for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.