Anonym skriver:
Jeg er 18. Hvor gammel er du?! Kan du sige mig hvordan du renser endetarmen? Fordi forstil dig at du har en smule lort i tarmen, hvilket godt kan sidde oppe i toppen og hver gang en pik kommer op, presser den lorten længere op i dit tarmsystem. Men ja, synes sagtens du kan sammenligne et toiletbræt med en pik, begge steder indeholder mange colibaktierier men begge steder kan dog også renses. Sig mig hvorfor du ikke slikker på et toiletbræt? Ville du gøre det hvis det var rent?
Ja, jeg er 26 år ..
Man kan jo skylle sig godt oppe i endetarmen med en sprøjte eller andet, hvad man har der kan bruges!
Men, altså de gange vi har gjort det, har det været spontant, så det har jeg ikke gjort og der har altså ikke været lort på kondomet!
Og det er der også mange andre der skriver at de heller ikke har oplevet.
Som Pikku Myy skriver, så er der altså ikke coli på en penis. Coli bakterie er i afføringen.
Og nej, endnu engang, så er det ikke at sammenligne med et toiletbræt!
Hvis manden har en god hygiejne, er der ikke noget ulækkert i at give et blow job!
Der er så mange kvinder der giver mænd blow job og hvis der var SÅ mange bakterier på og de blev syge, så gjorde de det jo nok ikke!
Anmeld