Sex uden komdom, hvad er chancen for at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det betyder at han kun bevæger sig tre gange og så kommer

Min mand bliver nogle gange overrasket (over at han kommer), hvis jeg kommer til at gøre noget han ikke havde regnet med 

Hvis det er mindre end et halvt år siden han havde sex med ex'en kan han stadig have mange forskellige sygdomme, selvom han er blevet testen. Nogle går først i udbrud efter et halvt år

Desuden kan du aldrig være 100 % på hvad et andet (frit) menneske laver, så du kan ikke vide om han ikke har været sammen med en anden, selv mens I har været sammen, så du kan aldrig være helt sikker 

Men held og lykke med sexen 

men han har jo været til lægen og fået det testen her for ikke så lang tid siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Frk.S

Anonym skriver:

men han har jo været til lægen og fået det testen her for ikke så lang tid siden

Men hvis I ikke ønsker graviditet skal i bruge kondom (eller anden form for prævention)!!! 

Anmeld

14. juni 2013

baby012

Anonym skriver:

Husk at nogen sygdomme (som kønsvorter) kan man ikke vide om man har før de kommer i udbrud, og kan ligge i kroppen længe inden udbrud, det samme med herpes.. 

Så selvom han er testet, ja så kan der være sygdomme.. 

Desuden , brug kondom, eller anden prævention  

hilsen en kvinde som er blevet gravid på præ -sperm  

Anmeld

14. juni 2013

Savannah

Ja du kan blive gravid af præsperm, som er den væske der kommer ud af penis.
Ja du kan blive gravid af at han stikker den ind i dig i 1 minut uden at gøre noget.
Jo han kan godt være smittet med en eller flere sygdomme selvom han er blevet testet. Er han blevet testet for alle typer seksuelt overførte sygdomme? Flere af sygdommene smitter selvom de ikke er i udbrud.
Den metode han nævner kaldes "at stå af i Roskilde" -enormt mange børn er lavet på denne måde.
Brug kondom for din egen skyld. Du kan aldrig være sikker nok, selvom du selvfølgelig stoler på din kæreste. Du er dig selv nærmest - det er altså dig der kan risikere sygdomme og en eventuelt uønsket graviditet.
Tænk dig om - også med hensyn til at beskytte dig selv. Du skriver at du ikke ønsker prævention af hensyn til fremtidige graviditeter, men har du undersøgt ALLE muligheder? Pas på dig selv, mænd har to hoveder og det er altså det mindste der bestemmer, husk det

Anmeld

14. juni 2013

barelillemig

Unskyld, men. Synes ik du er klar til sex om du ik ved de her ting?
Og hvorfor er du egentlig her? baby.dk.

Men brug bare kondom for guds skyld. Vær ik en dum ungdom som så mange

Anmeld

14. juni 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det forhindre det altså ikke, sorry

Min læge tjekkede mig for kønssygdomme 3 gange mens jeg var gravid, ikke fordi hverken min mand eller jeg havde bollet udenom, men fordi vi begge havde haft partnere før hinanden og derfor kunne have haft noget som lå og ulmede

Hvis du ikke vil bruge kondom er det jo 50% op til dig og 50% op til din kæreste, det er jo ikke mig eller mine kære (tror jeg ikke  .) som får infektioner eller "pådukket" en positiv graviditetstest

Anmeld

14. juni 2013

DitteFisk

barelillemig skriver:

Altså hvis pigen er jomfru (og måske ikke helt har fulgt med i seksualundervisningen ) så er det vel fair nok at hun ikke ved hvordan tingene forholder sig. Så er det jo godt hun spørger andre først og baby.dk er da et oplagt sted at søge råd om sex og graviditet  

Og kære du - Synes i bør starte med kondom! Det er det sikreste. Når i er mere fortrolige med hinanden og har gjort det et stykke tid kan i jo nemt opgradere med anden prævention, feks p-piller  

God fornøjelse 

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

barelillemig skriver:

Nå nå.. jeg har vel lov til at være her? også selvom jeg ikke har børn? Og jeg har også lov til at spørge, nysgerighed er vejen til at lære!

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nå nå.. jeg har vel lov til at være her? også selvom jeg ikke har børn? Og jeg har også lov til at spørge, nysgerighed er vejen til at lære!

og det er vist ikke dig der vurdere om jeg er klar eller ej til at have sex. Bare fordi jeg spørg om det. Du har vel også selv været uvidende engang? Man bliver jo nødt til at finde ud af det, ellers bliver man aldrig klar

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

DitteFisk skriver:

Altså hvis pigen er jomfru (og måske ikke helt har fulgt med i seksualundervisningen ) så er det vel fair nok at hun ikke ved hvordan tingene forholder sig. Så er det jo godt hun spørger andre først og baby.dk er da et oplagt sted at søge råd om sex og graviditet  

Og kære du - Synes i bør starte med kondom! Det er det sikreste. Når i er mere fortrolige med hinanden og har gjort det et stykke tid kan i jo nemt opgradere med anden prævention, feks p-piller  

God fornøjelse 

vi havde slet ikke sexualundervisning på min skole 

men tak for rådene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.