Sex uden komdom, hvad er chancen for at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

aarhusmor

Anonym skriver:

Ingen af os har sygdomme

Han har jo haft sex før, så det kan du ikke vide. Meget kan ligge latent i kroppen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Sijac

Anonym skriver:

Hej !

Jeg er jomfru, og skal have sex med min kæreste for første gang. Han har haft én partner før mig, så han har ligesom prøvet det før.

Han siger til mig at hvis han skal komme indeni, vil han selfølgelig bruge kondom, men han snakker også om en anden mulighed...

Den anden mulighed er, at vi har sex uden kondom, og så inden han skal komme, tager han sin pik ud og kommer på min mave/bryster.

Jeg har sagt til ham, at det måske kunne være resikabelt, eftersom han måske ikke ville kunne kontrolere det og komme inden, men han siger han gjorde det med sin ex, og han kunne kontrolere det hver gang de havde sex.

Men så tænker jeg, hvad nu hvis det 'våde' der kommer når man bliver liderlig, indeholder sæd? Kan man godt blive gravid selvom han ikke kommer i mig? Venligst kom med alle jeres erfaringer!

Det er ikke for at være nedladende eller negativ ... Men hvor gammel er du??

Præ-spermen er den der indeholder flest, og de mest livlige, sædceller! Hvis du ikke selv bruger prævention ville jeg klar anbefale kondom - vi i ikke ønsker at bruge det fordi det nedsætter følelsen lidt, og i begge 2 er tjekke for kønssygdomme , ville jeg anvende pessar..

Anmeld

14. juni 2013

sulo

Sijac skriver:

Præ-spermen er den der indeholder flest, og de mest livlige, sædceller! Hvis du ikke selv bruger prævention ville jeg klar anbefale kondom - vi i ikke ønsker at bruge det fordi det nedsætter følelsen lidt, og i begge 2 er tjekke for kønssygdomme , ville jeg anvende pessar..

Enig i dit indlæg, men et pessar kan være noget grænseoverskridende og smertefuldt at sætte op når man er jomfru, kunne jeg forstille mig, jeg kunne ikke en gang bruge tamponer da jeg var jomfru

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Han har jo haft sex før, så det kan du ikke vide. Meget kan ligge latent i kroppen.

han havde sex med en jomfru. Udover det, har han fået det tjekket efterfølgende hos lægen, så jo jeg ved han ikke har sygdomme

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Sijac skriver:

Jeg er 18 år. Og vi er begge tjekket, også selvom jeg er jomfru så har jeg fået det tjekket for en sikkerhedskyld. Vil helst ikke bruge prævention på mig selv, eftersom det kan (meget lille resiko) skade mit barn senere i livet. Ved der er mange delte meninger om dette, men eftersom min læge siger at man ikke ved hvilke bivirkninger prævention på piger kan give, holder jeg mig bare langt væk fra det

Anmeld

14. juni 2013

Kløver

Ville klart anbefale kondom, uanset hvor god han var til at styre det, er der sædceller i præsæden ( den væske som kommer løbende under samleje) og også for at beskytte mod sygdomme, så klart med kondom. Så du undgår en uønsket graviditet eller sygdom

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

sulo skriver:

En sætning: tre ryk og en aflevering, den forekommer oftere end du tror

betyder at der sker ikke noget første gang, anden gang, men tredje gang sker der noget? ...eller?

Anmeld

14. juni 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Hej !

Jeg er jomfru, og skal have sex med min kæreste for første gang. Han har haft én partner før mig, så han har ligesom prøvet det før.

Han siger til mig at hvis han skal komme indeni, vil han selfølgelig bruge kondom, men han snakker også om en anden mulighed...

Den anden mulighed er, at vi har sex uden kondom, og så inden han skal komme, tager han sin pik ud og kommer på min mave/bryster.

Jeg har sagt til ham, at det måske kunne være resikabelt, eftersom han måske ikke ville kunne kontrolere det og komme inden, men han siger han gjorde det med sin ex, og han kunne kontrolere det hver gang de havde sex.

Men så tænker jeg, hvad nu hvis det 'våde' der kommer når man bliver liderlig, indeholder sæd? Kan man godt blive gravid selvom han ikke kommer i mig? Venligst kom med alle jeres erfaringer!

Der forekommer præsæd mens sexer inden han kommer og det kan han ikke selv mærke. Så den måde han foreslår er bestemt ikke sikker når man ikke ønsker at blive gravid.
Så enten igang med ppiller eller kondom og så hver sikker han ikke kan have nogle kønssygdomme hvis i vælger ikke at bruge kondom

og så vil jeg da bare sige slap af, nyd det og hyg jer

Anmeld

14. juni 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Hej !

Første gang jeg var gravid trak min daværende fyr sig inden han kom, men jeg blev gravid alligevel. Så jeg ville til hver en tid råde dig til at bruge kondom, nu i ikke vil have børn på nuværende tidspunkt.

Anmeld

14. juni 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

betyder at der sker ikke noget første gang, anden gang, men tredje gang sker der noget? ...eller?

Det betyder at han kun bevæger sig tre gange og så kommer

Min mand bliver nogle gange overrasket (over at han kommer), hvis jeg kommer til at gøre noget han ikke havde regnet med 

Hvis det er mindre end et halvt år siden han havde sex med ex'en kan han stadig have mange forskellige sygdomme, selvom han er blevet testen. Nogle går først i udbrud efter et halvt år

Desuden kan du aldrig være 100 % på hvad et andet (frit) menneske laver, så du kan ikke vide om han ikke har været sammen med en anden, selv mens I har været sammen, så du kan aldrig være helt sikker 

Men held og lykke med sexen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.