Sex uden komdom, hvad er chancen for at blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan bliver man gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

34.485 visninger
40 svar
56 synes godt om
14. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej !

Jeg er jomfru, og skal have sex med min kæreste for første gang. Han har haft én partner før mig, så han har ligesom prøvet det før.

Han siger til mig at hvis han skal komme indeni, vil han selfølgelig bruge kondom, men han snakker også om en anden mulighed...

Den anden mulighed er, at vi har sex uden kondom, og så inden han skal komme, tager han sin pik ud og kommer på min mave/bryster.

Jeg har sagt til ham, at det måske kunne være resikabelt, eftersom han måske ikke ville kunne kontrolere det og komme inden, men han siger han gjorde det med sin ex, og han kunne kontrolere det hver gang de havde sex.

Men så tænker jeg, hvad nu hvis det 'våde' der kommer når man bliver liderlig, indeholder sæd? Kan man godt blive gravid selvom han ikke kommer i mig? Venligst kom med alle jeres erfaringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Lotus86

Synes det ville være rigtig dumt af dig hvis i ikke benytter et kondom.

Anmeld

14. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej !

Jeg er jomfru, og skal have sex med min kæreste for første gang. Han har haft én partner før mig, så han har ligesom prøvet det før.

Han siger til mig at hvis han skal komme indeni, vil han selfølgelig bruge kondom, men han snakker også om en anden mulighed...

Den anden mulighed er, at vi har sex uden kondom, og så inden han skal komme, tager han sin pik ud og kommer på min mave/bryster.

Jeg har sagt til ham, at det måske kunne være resikabelt, eftersom måske ikke ville kunne kontrolere det og komme inden, men han siger han gjorde det med sin ex, og han kunne kontrolere det hver gang.

Men så tænker jeg, hvad nu hvis det 'våde' der kommer når man bliver liderlig, indeholder sæd? Kan man godt blive gravid selvom han ikke kommer i mig? Venligst kom med alle jeres erfaringer!

Stå af i Roskilde metoden er IKKE en præventionsform, og hvis i ikke vil have barn, så skal i altid bruge kondom, ved mindre du er på p-piller eller andet. 

Der kommer præ-sæd ud af manden under akten, og det kan man sagtens blive gravid af. 

Anmeld

14. juni 2013

gokkelok

Altid brug et kondom! Lige så meget pga. kønssygdomme. 

Anmeld

14. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej !

Jeg har sagt til ham, at det måske kunne være resikabelt, eftersom måske ikke ville kunne kontrolere det og komme inden, men han siger han gjorde det med sin ex, og han kunne kontrolere det hver gang.

det er ikke kun det at han kommer der kan gøre dig gravid...  ens mand penis vil altid væske under samleje, og der kan altid følge en lille fætter med i købet der

så godt råd er at holde dig til at i bruger kondom fra start til slut

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

hvad betyder uden akten?

Anmeld

14. juni 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

hvad betyder uden akten?

Under sexen .. 

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

det er ikke kun det at han kommer der kan gøre dig gravid...  ens mand penis vil altid væske under samleje, og der kan altid følge en lille fætter med i købet der

så godt råd er at holde dig til at i bruger kondom fra start til slut

Kan der virkelig det? for det er også det der bekymre mig, om væsken kan indeholde sæd?

Anmeld

14. juni 2013

LilleChelle

Du kan blive gravid så snart han trænger ind, i og med der altid vil komme præ-sæd ud under samlejet. 

Anmeld

14. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Kan der virkelig det? for det er også det der bekymre mig, om væsken kan indeholde sæd?

det væske der kommer kaldes presæd... og ja kan godt indholde sædeceller, så du kan godt blive gravid på det... så ville være dumt at tage chancen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.