Crl mål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Louisejulia skriver:

Det passer bare ikke med min sidste menstruation, havde sidste mens den 14 april.. Imorgen er det 2 måneder. det kan være min lille bebs bare er lille 

Men skal til lægen på mandag og skal scannes, så vi må se hvor langt hun synes jeg er henne 

Med mindre du altid har ÆL på CD 14,kan du ikke bruge din sidste 1.mens dag til noget,da du ikke er gravid der,men først når du har ÆL. 

Og idet det faktisk er de færreste kvinder,der har en 28 dags cyklus,er det højst sandsynligt,du har haft senere ÆL,end på CD 14. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Louisejulia

Med mindre du altid har ÆL på CD 14,kan du ikke bruge din sidste 1.mens dag til noget,da du ikke er gravid der,men først når du har ÆL. 

Og idet det faktisk er de færreste kvinder,der har en 28 dags cyklus,er det højst sandsynligt,du har haft senere ÆL,end på CD 14. 

Jeg var til skanning på sygehuset i dag  - har haft voldsomme mavesmerter.

sygeplejersken sagde jeg var 8+1 i dag, og den lille bebser passede fint med crl mål.. Det er så dejligt + der var hjerteblink, så ingen bekymringer.. Alt så godt ud 

+ jeg var på p-piller da jeg blev gravid Og har taget dem fuldstændig som jeg plejer...

Anmeld

14. juni 2013

**Ønskebabyen

Louisejulia skriver:

Hej piger..

jeg var jo til gynækolog og se min bebs i mandags hvor mit CRL mål var 8,8 mm. Og jeg var 7+2 henne.

hvis nogle kan huske deres CRL mål så tidligt, synes jeg det kunne være spændende/sjovt og hører hvor langt jeres var/er Omkring 7+0 og 8+0... Og om det går/gik godt med graviditeten eller om i mistede 

Jeg blev scannet 7+1 og der var mit CRL mål 9,9

Anmeld

14. juni 2013

**Ønskebabyen

Louisejulia skriver:

Det passer bare ikke med min sidste menstruation, havde sidste mens den 14 april.. Imorgen er det 2 måneder. det kan være min lille bebs bare er lille 

Men skal til lægen på mandag og skal scannes, så vi må se hvor langt hun synes jeg er henne 

Det kan jo være din ÆL har været senere end du tror...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.