Crl mål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.933 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. juni 2013

Louisejulia

Hej piger..

jeg var jo til gynækolog og se min bebs i mandags hvor mit CRL mål var 8,8 mm. Og jeg var 7+2 henne.

hvis nogle kan huske deres CRL mål så tidligt, synes jeg det kunne være spændende/sjovt og hører hvor langt jeres var/er Omkring 7+0 og 8+0... Og om det går/gik godt med graviditeten eller om i mistede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Karla

Louisejulia skriver:

Hej piger..

jeg var jo til gynækolog og se min bebs i mandags hvor mit CRL mål var 8,8 mm. Og jeg var 7+2 henne.

hvis nogle kan huske deres CRL mål så tidligt, synes jeg det kunne være spændende/sjovt og hører hvor langt jeres var/er Omkring 7+0 og 8+0... Og om det går/gik godt med graviditeten eller om i mistede 

Da jeg var 6+4, var CRL 7,7 mm og 7+4 var det 14,6 mm.
Jeg er i dag 15+6, og graviditeten forløber helt som den skal

Anmeld

13. juni 2013

malliebooh

Louisejulia skriver:

Hej piger..

Jeg blev også scannet 7+2 og der var baby 1,14 cm :-) Jeg er i dag 32+5 med en sund og rask pige 

Anmeld

13. juni 2013

Louisejulia

Karla skriver:

Da jeg var 6+4, var CRL 7,7 mm og 7+4 var det 14,6 mm.
Jeg er i dag 15+6, og graviditeten forløber helt som den skal

hold da op.. Så er min en bette en ..

håber den vokser normalt og der ikke er noget i vejen 

Men det lyder helt vildt godt at det hele forløber som det skal, hvornår har du termin??

Anmeld

13. juni 2013

Louisejulia

malliebooh skriver:

Jeg blev også scannet 7+2 og der var baby 1,14 cm :-) Jeg er i dag 32+5 med en sund og rask pige 

Jeg bliver helt urolig for om min vokser som den skal, når jeres nu er så store Og min "kun" er 8,8 mm. 

Men dejligt det hele går som det skal 

Hvornår har du termin??

Anmeld

13. juni 2013

malliebooh

Louisejulia skriver:

Jeg bliver helt urolig for om min vokser som den skal, når jeres nu er så store Og min "kun" er 8,8 mm. 

Hvornår har du termin??

Jeg er sikker på at din bebs nok skal komme efter det Hvis ikke gynækologen har sagt noget omkring det, ville jeg ikke bekymre mig sådan.. Måske er du bare ikke så langt som du tror? Min veninde blev sat en uge tilbage da hun også var til scanning omkring samme tidspunkt og crl mål også var omkring de 8 mm. Hun er 32+3 i dag.  

Jeg har termin d. 3. august

Anmeld

13. juni 2013

grinny

6+4 blev min "kun" målt til 5,7 mm.

Var til NF i tirsdag og den blev målt til 5,6 og passer til 12+1 så den er vokset som den skal.

Men de målninger man laver til tryghedsskanninger kan man ikke helt regne med da det er meget svært at måle helt præcis. Min var faktisk for lille i forhold til at den skulle 6+4, men det er den jo slet ikke nu 

Anmeld

13. juni 2013

Christabelle

Jeg blev scannet 7+0 og der var min 10,0 mm :-)

Anmeld

13. juni 2013

pcoramt

Louisejulia skriver:

Hvornår har du termin??

Mine drenge var kun 9 mm.. Og nu vejer de over 600 gram og måler 30 cm! Jeg var til scanning 7+2 og er i dag 23+4

Anmeld

13. juni 2013

Louisejulia

malliebooh skriver:

Jeg er sikker på at din bebs nok skal komme efter det Hvis ikke gynækologen har sagt noget omkring det, ville jeg ikke bekymre mig sådan.. Måske er du bare ikke så langt som du tror? Min veninde blev sat en uge tilbage da hun også var til scanning omkring samme tidspunkt og crl mål også var omkring de 8 mm. Hun er 32+3 i dag.  

Jeg har termin d. 3. august

Gynækologen sagde at det hele så fint ud, der var hjerteblink og den så fin ud.. Men ja det kan sagtens være gynækologen har sat mig for langt frem.. Men skal til 1 lægeundersøgelse på mandag, så må jeg se hvor meget min lille bebs er vokset 

Uha det er jo lige om snart så, du må glæde dig helt vildt

bliver det en dreng eller en pige - eller måske tvillinger? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.