Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louisejulia skriver: hold da op.. Så er min en bette en .. håber den vokser normalt og der ikke er noget i vejen Men det lyder helt vildt godt at det hele forløber som det skal, hvornår har du termin??
hold da op.. Så er min en bette en ..
håber den vokser normalt og der ikke er noget i vejen
Men det lyder helt vildt godt at det hele forløber som det skal, hvornår har du termin??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
6+4 blev min "kun" målt til 5,7 mm. Var til NF i tirsdag og den blev målt til 5,6 og passer til 12+1 så den er vokset som den skal. Men de målninger man laver til tryghedsskanninger kan man ikke helt regne med da det er meget svært at måle helt præcis. Min var faktisk for lille i forhold til at den skulle 6+4, men det er den jo slet ikke nu
6+4 blev min "kun" målt til 5,7 mm.
Var til NF i tirsdag og den blev målt til 5,6 og passer til 12+1 så den er vokset som den skal.
Men de målninger man laver til tryghedsskanninger kan man ikke helt regne med da det er meget svært at måle helt præcis. Min var faktisk for lille i forhold til at den skulle 6+4, men det er den jo slet ikke nu
Nej jeg tror og håber også på at min vokser som den skal og kan jo også hører din har været lidt "lille".. Så min skal nok komme efter det
Louisejulia skriver: Gynækologen sagde at det hele så fint ud, der var hjerteblink og den så fin ud.. Men ja det kan sagtens være gynækologen har sat mig for langt frem.. Men skal til 1 lægeundersøgelse på mandag, så må jeg se hvor meget min lille bebs er vokset Uha det er jo lige om snart så, du må glæde dig helt vildt bliver det en dreng eller en pige - eller måske tvillinger?
Gynækologen sagde at det hele så fint ud, der var hjerteblink og den så fin ud.. Men ja det kan sagtens være gynækologen har sat mig for langt frem.. Men skal til 1 lægeundersøgelse på mandag, så må jeg se hvor meget min lille bebs er vokset
Uha det er jo lige om snart så, du må glæde dig helt vildt
bliver det en dreng eller en pige - eller måske tvillinger?
Det gør jeg helt sikkert Det bliver én pige
pcoramt skriver: Mine drenge var kun 9 mm.. Og nu vejer de over 600 gram og måler 30 cm! Jeg var til scanning 7+2 og er i dag 23+4
Mine drenge var kun 9 mm.. Og nu vejer de over 600 gram og måler 30 cm! Jeg var til scanning 7+2 og er i dag 23+4
Ja, de er godt nok vokset en del så
Tillykke med tvillingerne - går ud fra at det er tvillinger
malliebooh skriver: Det gør jeg helt sikkert Det bliver én pige
Ej tillykke med det
Er det din 1 graviditet Eller??
Louisejulia skriver: Ja, de er godt nok vokset en del så Tillykke med tvillingerne - går ud fra at det er tvillinger
Louisejulia skriver: Ej tillykke med det Er det din 1 graviditet Eller??
Ja det er det .. Så jeg bliver også lidt panisk engang i mellem haha Men man må jo tage det som det kommer
8,8mm svare til du er 6+6,så du er bare ikke så langt henne som i troede,men så længe der var ,så er det helt fint.
Mor_til_2_unger skriver: 8,8mm svare til du er 6+6,så du er bare ikke så langt henne som i troede,men så længe der var ,så er det helt fint.
Det passer bare ikke med min sidste menstruation, havde sidste mens den 14 april.. Imorgen er det 2 måneder. det kan være min lille bebs bare er lille
Men skal til lægen på mandag og skal scannes, så vi må se hvor langt hun synes jeg er henne
7+0 var mine tvillinger 8.4 mm
8+0 var de hhv 15 mm og 13 mm
Så de ligger også lige i den lille ende, men er blevet scannet tre gange indtil videre og lægerne er tilfredse
Her er et skema over CRL mål
http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/ultralydsscanning-crl-crown-rump-length.html
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128