Crl mål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Karla

Louisejulia skriver:

hold da op.. Så er min en bette en ..

håber den vokser normalt og der ikke er noget i vejen 

Men det lyder helt vildt godt at det hele forløber som det skal, hvornår har du termin??

Ja, den er lidt mindre end min i hvert fald, men tror det er meget normalt at det svinger

Ja, det er rigtig dejligt! Jeg har termin d. 29. november

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Louisejulia

6+4 blev min "kun" målt til 5,7 mm.

Var til NF i tirsdag og den blev målt til 5,6 og passer til 12+1 så den er vokset som den skal.

Men de målninger man laver til tryghedsskanninger kan man ikke helt regne med da det er meget svært at måle helt præcis. Min var faktisk for lille i forhold til at den skulle 6+4, men det er den jo slet ikke nu 

Nej jeg tror og håber også på at min vokser som den skal og kan jo også hører din har været lidt "lille".. Så min skal nok komme efter det 

Anmeld

13. juni 2013

malliebooh

Louisejulia skriver:

Gynækologen sagde at det hele så fint ud, der var hjerteblink og den så fin ud.. Men ja det kan sagtens være gynækologen har sat mig for langt frem.. Men skal til 1 lægeundersøgelse på mandag, så må jeg se hvor meget min lille bebs er vokset 

Uha det er jo lige om snart så, du må glæde dig helt vildt

bliver det en dreng eller en pige - eller måske tvillinger? 

Det gør jeg helt sikkert Det bliver én pige

Anmeld

13. juni 2013

Louisejulia

pcoramt skriver:

Mine drenge var kun 9 mm.. Og nu vejer de over 600 gram og måler 30 cm! Jeg var til scanning 7+2 og er i dag 23+4

Ja, de er godt nok vokset en del så 

Tillykke med tvillingerne - går ud fra at det er tvillinger 

Anmeld

13. juni 2013

Louisejulia

malliebooh skriver:

Det gør jeg helt sikkert Det bliver én pige

Ej tillykke med det 

Er det din 1 graviditet Eller??

Anmeld

13. juni 2013

pcoramt

Louisejulia skriver:

Ja, de er godt nok vokset en del så 

Tillykke med tvillingerne - går ud fra at det er tvillinger 

Ja det er så det er altså helt normalt de har os svært ved at måle det helt præcist

Anmeld

13. juni 2013

malliebooh

Louisejulia skriver:

Ej tillykke med det 

Er det din 1 graviditet Eller??

Ja det er det .. Så jeg bliver også lidt panisk engang i mellem haha Men man må jo tage det som det kommer

Anmeld

13. juni 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

8,8mm svare til du er 6+6,så du er bare ikke så langt henne som i troede,men så længe der var ,så er det helt fint. 

Anmeld

13. juni 2013

Louisejulia

Mor_til_2_unger skriver:

8,8mm svare til du er 6+6,så du er bare ikke så langt henne som i troede,men så længe der var ,så er det helt fint. 

Det passer bare ikke med min sidste menstruation, havde sidste mens den 14 april.. Imorgen er det 2 måneder. det kan være min lille bebs bare er lille 

Men skal til lægen på mandag og skal scannes, så vi må se hvor langt hun synes jeg er henne 

Anmeld

13. juni 2013

CroQuis

7+0 var mine tvillinger 8.4 mm

8+0 var de hhv 15 mm og 13 mm

Så de ligger også lige i den lille ende, men er blevet scannet tre gange indtil videre og lægerne er tilfredse 

Her er et skema over CRL mål 

http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/ultralydsscanning-crl-crown-rump-length.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.