For dælen hvor er det skide hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Swerg

Nessie skriver:

Det er da godt nok en rigtig træls situation at stå i 

Jeg ville også blive rigtig ked af det, hvis manden kom og meddelte at han ikke var klar, når man selv var det. Hvad skal man så gøre? Man kan jo ikke tvinge ham til at blive klar, men man kan heller ikke lægge sine egne følelser på hylden.

Jeg har absolut ingen gode råd, så vil nøjes med at give et stort, varmt 

Tusinde tak søde. 

Og så har vi oveni købet haft vandskade idag, så jeg måtte ha alt babytøjet oppe og sortere i ødelagt/ikkeødelagt! Typisk ! Tårene piskede ned 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Swerg

Mette. skriver:

Har ingen gode råd, for står selv i præcis sammen situation. Det er virkelig hårdt.

til dig.

For os begge ! 

Anmeld

13. juni 2013

Swerg

Miss-86 skriver:

Øv Øv, jeg føler 100% med dig - Her er det så bare PB 1, han ikke er klar til :/

Jeg bliver så skide misundelig når jeg høre om mænd der vil ha flere ! Kender du det ???!?

Anmeld

13. juni 2013

Miss-86

Elias2010<3 skriver:

Jeg bliver så skide misundelig når jeg høre om mænd der vil ha flere ! Kender du det ???!?

Jeg blir misundelig, når bare mænd VIL have børn... Og når kvinder er gravide... ØV

Anmeld

13. juni 2013

Nessie

Elias2010<3 skriver:

Tusinde tak søde. 

Og så har vi oveni købet haft vandskade idag, så jeg måtte ha alt babytøjet oppe og sortere i ødelagt/ikkeødelagt! Typisk ! Tårene piskede ned 

Øv, detg gør da ikke længslen efter en baby mindre 

Anmeld

13. juni 2013

l.kjoeller

Elias2010<3 skriver:

Min kæreste har lovett mig projekt baby nr 2 skulle gå igang, januar 2012.. Det er snart 1,5 år siden. Men han meddeler ud at han endnu ikke er klar til flere børn.. Og heller ikke i den nærmeste fremtid. Vi bor i stort hus, er begge veluddannet med faste Jobs.. Vores søn fylder 3 snart . 

Jeg er så knust indeni..

jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor han ikke vil. Vi er sammen på 6. År!! 

Kan virkelig mærke at det piner mig indeni .. 

ville bare lige give dig et er så svært når man ønsker sig det så højt

Anmeld

13. juni 2013

Swerg

l.kjoeller skriver:

ville bare lige give dig et er så svært når man ønsker sig det så højt

Tak for dit knus  

Anmeld

13. juni 2013

VIPpigen

Håber han bliver klar.

min meldte ud ret hurtigt at han ikke ønsker flere end den ene vi har

syntes det er rigtig synd hvis hun ikke skal have en søskende. Jeg HÅBER på en smutter, men tror vidst jeg bare prøver at holde min drøm i live hvad det angår, for der skal vidst ret meget til før det sker.

Jeg håber for dig at han bliver klar meget snart. Hvad siger han til at du har gemt alt tøj og gammelt legetøj?? (Spørger fordi min ikke har kommenteret det, så håber på det lille håb om at han måske alligevel ikke har droppet det helt)

Anmeld

13. juni 2013

Swerg

VIPpigen skriver:

Håber han bliver klar.

syntes det er rigtig synd hvis hun ikke skal have en søskende. Jeg HÅBER på en smutter, men tror vidst jeg bare prøver at holde min drøm i live hvad det angår, for der skal vidst ret meget til før det sker.

Jeg håber for dig at han bliver klar meget snart. Hvad siger han til at du har gemt alt tøj og gammelt legetøj?? (Spørger fordi min ikke har kommenteret det, så håber på det lille håb om at han måske alligevel ikke har droppet det helt)

kæmpe stort knus til dig. Fik lidt håbet Tilbage idag. 

Han snakkede om at han havde set en bil han godt kunne tænke sig.. En 2 personers Bil. 

Så sagde jeg " hvad så?"

Så pegede han på et par små sko fra sønnike var baby og sagde "ja der er jo ikke plads til en lille ny eller barnevogn" 

det var lidt sødt . Så håber virkelig at han snart kommer og melder sig klar

Anmeld

13. juni 2013

Swerg

VIPpigen skriver:

Håber han bliver klar.

Kan godt forstå at du håber på en smutter. Jeg hade gjort det samme. Altså, håbet det samme ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.