For dælen hvor er det skide hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
19 svar
7 synes godt om
12. juni 2013

Swerg

Min kæreste har lovett mig projekt baby nr 2 skulle gå igang, januar 2012.. Det er snart 1,5 år siden. Men han meddeler ud at han endnu ikke er klar til flere børn.. Og heller ikke i den nærmeste fremtid. Vi bor i stort hus, er begge veluddannet med faste Jobs.. Vores søn fylder 3 snart . 

Jeg er så knust indeni..

jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor han ikke vil. Vi er sammen på 6. År!! 

Kan virkelig mærke at det piner mig indeni .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Swerg

Ok. Det skulle så ha været anonymt !!

Anmeld

12. juni 2013

Noahmor

Elias2010<3 skriver:

Min kæreste har lovett mig projekt baby nr 2 skulle gå igang, januar 2012.. Det er snart 1,5 år siden. Men han meddeler ud at han endnu ikke er klar til flere børn.. Og heller ikke i den nærmeste fremtid. Vi bor i stort hus, er begge veluddannet med faste Jobs.. Vores søn fylder 3 snart . 

Jeg er så knust indeni..

Håber han snart bliver klar. 

Anmeld

12. juni 2013

Swerg

Noahmor skriver:

Håber han snart bliver klar. 

Uh jeg tvivler rigtig meget

Anmeld

12. juni 2013

Rødhætte

Elias2010<3 skriver:

Jeg er så knust indeni..

Føler med dig.. Det må være så frustrende. Håber snart han skifter mening. Her hjemme har vi altid ville have 4-5 år i mellem børnene, men så kom vi til at snakke om at vi på den måde ville være meget afhængig i mange år (hvis du forstår). Når man skal have nr 2 begynder man jo forfra med søvnløse nætter, flasker, grød osv. Derfor vil vi snart igang igen. Tænker lidt om du ikke kan prøve at sige det til ham..

Anmeld

12. juni 2013

Swerg

Rødhætte skriver:

Føler med dig.. Det må være så frustrende. Håber snart han skifter mening. Her hjemme har vi altid ville have 4-5 år i mellem børnene, men så kom vi til at snakke om at vi på den måde ville være meget afhængig i mange år (hvis du forstår). Når man skal have nr 2 begynder man jo forfra med søvnløse nætter, flasker, grød osv. Derfor vil vi snart igang igen. Tænker lidt om du ikke kan prøve at sige det til ham..

Det har jeg også prøvet at forklare ham, men så siger han, at han føler at jeg presser det ned over hovedet på ham.. Og sådan skal det ikke være

Anmeld

13. juni 2013

Nessie

Det er da godt nok en rigtig træls situation at stå i 

Jeg ville også blive rigtig ked af det, hvis manden kom og meddelte at han ikke var klar, når man selv var det. Hvad skal man så gøre? Man kan jo ikke tvinge ham til at blive klar, men man kan heller ikke lægge sine egne følelser på hylden.

Jeg har absolut ingen gode råd, så vil nøjes med at give et stort, varmt 

Anmeld

13. juni 2013

Mette.

Elias2010<3 skriver:

Jeg er så knust indeni..

Har ingen gode råd, for står selv i præcis sammen situation. Det er virkelig hårdt.

til dig.

Anmeld

13. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Elias2010<3 skriver:

Jeg er så knust indeni..

Øv hvor må det være trist, håber da snart han bliver klar

Anmeld

13. juni 2013

Miss-86

Øv Øv, jeg føler 100% med dig - Her er det så bare PB 1, han ikke er klar til :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.