Hjælp til ødelagt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Team Putte

Charliepar skriver:

Hahaha Måske man slet ikke behøver være så hysterisk med det

præcis min tanke kunne heller ik lade være med at trække på smilebåndet da jeg så det på vitaminpillerne.. De skriver det jo kun for at være på den sikre side og undgå sagsanlæg alternativt kunne du komme det i håret uden det kommer i hovedbunden jeg havde iøvrigt oz helt vildt tørt Hår da jeg var gravid.. Fik en kur hos frisøren engang imellem men det holdte kun kort.. Det forsvandt igen ca 3 mdr efter fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Papillon

Team Putte skriver:

præcis min tanke kunne heller ik lade være med at trække på smilebåndet da jeg så det på vitaminpillerne.. De skriver det jo kun for at være på den sikre side og undgå sagsanlæg alternativt kunne du komme det i håret uden det kommer i hovedbunden jeg havde iøvrigt oz helt vildt tørt Hår da jeg var gravid.. Fik en kur hos frisøren engang imellem men det holdte kun kort.. Det forsvandt igen ca 3 mdr efter fødslen

Ja, og så længe der ikke er parabener i, synes jeg måske egentlig nok, det er okay. Jeg bruger i forvejen ikke særlig mange produkter med parfume, så belastningen er ret begrænset.

Jeg er iøvrigt slet ikke gravid endnu, men vi prøver. Jeg gider bare ikke smide en masse penge efter produkter, som så kan stå og hygge sig på hylden, indtil baby er færdig med mælk

Anmeld

13. juni 2013

Team Putte

Charliepar skriver:

Ja, og så længe der ikke er parabener i, synes jeg måske egentlig nok, det er okay. Jeg bruger i forvejen ikke særlig mange produkter med parfume, så belastningen er ret begrænset.

Jeg er iøvrigt slet ikke gravid endnu, men vi prøver. Jeg gider bare ikke smide en masse penge efter produkter, som så kan stå og hygge sig på hylden, indtil baby er færdig med mælk

Det kan jeg godt forstå jeg brugte oz stadig parfume i begrænset omfang.. Og min alm shampoo da jeg var gravid.. Resten var allerede neutralt før graviditeten så jeg syntes sagtens jeg kunne tillade lidt.. Man skal heller ik være fanatisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.