Hjælp til ødelagt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.889 visninger
22 svar
3 synes godt om
12. juni 2013

Papillon

Jeg har hår i to lag: det inderste, der er dejligt blødt, velplejet og lækkert og så det yderste, der er kortere, fordi det knækker, er tørt og bare ødelagt.

Jeg ville ønske, mit hår var lige langt, derfor søger jeg råd, der kan afhjælpe knækket hår. Meget gerne råd, som I ved af erfaring har virkning - det er jo grunden til, jeg spørger og ikke bare googler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Charliepar skriver:

Jeg har hår i to lag: det inderste, der er dejligt blødt, velplejet og lækkert og så det yderste, der er kortere, fordi det knækker, er tørt og bare ødelagt.

Jeg ville ønske, mit hår var lige langt, derfor søger jeg råd, der kan afhjælpe knækket hår. Meget gerne råd, som I ved af erfaring har virkning - det er jo grunden til, jeg spørger og ikke bare googler

Er dit hår naturligt sådan, eller er det behandlet? 

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS

Charliepar skriver:

har du prøvet med hårolie?

dog skal du købe en ved en frisør de er lidt dyrer MEN de holder også op til 6mdr....

og så prøv med en hårkur når du har været i bad det burde gøre lidt

Anmeld

12. juni 2013

FrkDitte

Charliepar skriver:

Hejsa,

Jeg føntørrer og glatter mit hår ca. hver anden dag, så det er ret udsat. 

Og jeg bruger noget til håret som er godt når man glatter det. Puttes i efter føntørring. Har købt det hos min frisør..

Efter jeg har glattet det så bruger jeg Maroccan oli.. det giver det lækreste hår.  Fugter det og får det til at skinne.. superlækkert..

Ved ikke om det kan hjælpe dig.. 

Ellers ville jeg tage en tur til frisøren og bede om råd.. 

D.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2013

Papillon

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Er dit hår naturligt sådan, eller er det behandlet? 

Det er farvet i spidserne. Jeg har vel 15-20 cm udgroninger Har overvejet om det hjælper bare at klippe det farvede af.. 

Anmeld

12. juni 2013

Papillon

DianaRJS skriver:

har du prøvet med hårolie?

dog skal du købe en ved en frisør de er lidt dyrer MEN de holder også op til 6mdr....

og så prøv med en hårkur når du har været i bad det burde gøre lidt

Nej det har jeg ikke, kender ikke rigtig til det Kan man mon få noget, der er graviditetsvenligt?

Hårkur bruger jeg, når jeg husker det og har tiden. Men tit ender jeg med at vaske hår i fitnesscenteret, og der får jeg det altså ikke brugt 

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS

Charliepar skriver:

Nej det har jeg ikke, kender ikke rigtig til det Kan man mon få noget, der er graviditetsvenligt?

Hårkur bruger jeg, når jeg husker det og har tiden. Men tit ender jeg med at vaske hår i fitnesscenteret, og der får jeg det altså ikke brugt 

alt olie er graviditets venlig det gør kun ind og styrker håret, det er ikke værre end hmm madolie

ikke noget skadeligt ved det, dem du køber ved frisøren burde kun at være af naturprodukter

Anmeld

12. juni 2013

gonefishing

Charliepar skriver:

Jeg havde samme problem efter mange farvninger. Jeg begyndte at bruge Kevin Murphy "born again" både shampoo og kur og derefter berber oil som jeg bruger hver dag -flere gange om dagen. Det virker for mig!
Det fås billigst på nicehair.dk

Anmeld

12. juni 2013

Papillon

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg føntørrer og glatter mit hår ca. hver anden dag, så det er ret udsat. 

Og jeg bruger noget til håret som er godt når man glatter det. Puttes i efter føntørring. Har købt det hos min frisør..

Efter jeg har glattet det så bruger jeg Maroccan oli.. det giver det lækreste hår.  Fugter det og får det til at skinne.. superlækkert..

Ved ikke om det kan hjælpe dig.. 

Ellers ville jeg tage en tur til frisøren og bede om råd.. 

D.

Jeg føntørrer et par gange om ugen, kun helt tørt om vinteren hvis jeg skal ud lige efter. Om sommeren er jeg bedre til at lade det lufttørre. Jeg bruger Matas stylingserum, når jeg føntørrer hjemme. Jeg ved dog slet ikke, om det e ligeså godt som Maroccans, men pengene slå ikke lige til... Det er ellers lækkert!

Anmeld

12. juni 2013

Papillon

DianaRJS skriver:

alt olie er graviditets venlig det gør kun ind og styrker håret, det er ikke værre end hmm madolie

ikke noget skadeligt ved det, dem du køber ved frisøren burde kun at være af naturprodukter

Fnis, det vidste jeg ikke Troede næsten alt hårpleje var en god omgang syntetisk kemi. Så må jeg kigge efter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.