Igangsættelse- kan man be om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

baby012

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er åbenbart meget forskelligt fra hospital til hospital. Mener den hedder 41+2  på Rigshospitalet. 

Det lyder også mere rimeligt 

For 41+6 det jo ekstremt! Kunne ikke selv have klaret at gå så langt over.. Puha  

stakkels kvinder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Sahara82

annec skriver:

Hm, har bare hørt om flere der har fået det tilbudt

Har aldrig hørt om nogen der har fået det tilbudt medmindre der har været en medicinsk årsag som eks svangerskabsforgiftning el meget for højt blodtryk. Det er meget naturligt at have det skidt i det sidste af graviditeten, men hvis du har sf vil du sikkert få det tilbudt!

Anmeld

14. juni 2013

Sahara82

l.kjoeller skriver:

jeg fik heldigvis lov så der er håb

Må jeg spørge hvad årsagen/begrundelse for til at du fik lov? Bor i Nordjylland, og alle de jordmødre jeg har snakket med har blankt afvist at det var en mulighed før man var over tiden eller med mindre der var en medicinsk årsag. 

Anmeld

14. juni 2013

L&V

Jeg blev sat igang efter eget ønske på termin. Jeg havde mange smerter og ku bare ik mere så både min læge og jm mente det var en go ide.. Der var ingen problemer i det da 1-2uger mere ku ha gjord at jeg ik ku holde til fødslen

Anmeld

14. juni 2013

annec

baby012 skriver:

What????

min jm sagde de skulle ud 41+3 fordi at de ellers kunne være påvirket af en ikke så velfungerende moderskage  

Ja, sådan var det også med min søn. Som er født for 21 måneder siden.
Men nu har de lavet det om, man bliver tilbudt en scanning i uge 41+3, hvis alt er fint skal man sættes igang i uge 41+5-41+6 :s

Anmeld

14. juni 2013

l.kjoeller

smsh skriver:

Må jeg spørge hvad årsagen/begrundelse for til at du fik lov? Bor i Nordjylland, og alle de jordmødre jeg har snakket med har blankt afvist at det var en mulighed før man var over tiden eller med mindre der var en medicinsk årsag. 

jeg kunne ikke gå. lå i sengen og havde konstante smerter. havde haft bækkenløsning siden uge 17 . så heldigvis sagde min jordemoder ok for henvisning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.