Kan man få lov at kigge med? (PKS)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

Hvem?

DianaRJS skriver:

de fleste siger nej af sikkerhedsmæssige årsager.

man kan sagtens sige man godt kan klare det men at se sin egen mave være sprættet op og se hvordan de hiver og får i det + en masse blod, er ikke alle der kan holde til det i længen, selvom de siger de godt kan

jeg plejer ikke at være sipper men jeg fik også "lov" at se hvad der skete, skal siges at jeg ikke havde så stort et valg, da de ikke kunne nå at få forhænget op pga bettemand skulle ud med det samme.... og aldrig har jeg fortrudt så meget at jeg ikke bare lukkede øjnene, jeg fik desværre det så dårligt at jeg ikke engang var den første der holdte mit eget barn, og jeg plejer ellers ikke at være sippet, da jeg er hmm fast inventar på sygehust med diverse åbne brud

Nu har jeg været med til div. obduktioner, operationer osv. så om det er mig eller en anden der ligger der, er ikke så vigtigt i mit hoved - men skal ind til overlægen i Juli og ha PKS-datoen, så vil jeg da spørge der, og se hvordan hun ser ud i hovedet, når hun får spørgsmålet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Victoriasmor88

Tror simpelthen det er fordi at der ikke er personale nok hvis pårørende der kigger med f.eks besvimer eller bliver dårlige på andre måder Jeg er sygeplejerske og da jeg for nogle år siden var i praktik var det på en barselsgang hvor jeg deltog i kejsersnit flere gange. Der fik pårørende også nej når de ville se med.

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

Hvem? skriver:

Nu har jeg været med til div. obduktioner, operationer osv. så om det er mig eller en anden der ligger der, er ikke så vigtigt i mit hoved - men skal ind til overlægen i Juli og ha PKS-datoen, så vil jeg da spørge der, og se hvordan hun ser ud i hovedet, når hun får spørgsmålet

altså hvis du har været med til sådan noget kan jeg godt forstå du gerne vil

så ville jeg ogås bare høre dem, ellers må du ned og tigge og be på knæerne øjnene kommer jo nok alligevel ikke?

Anmeld

11. juni 2013

Hvem?

Prinsesse2ben skriver:

Tror simpelthen det er fordi at der ikke er personale nok hvis pårørende der kigger med f.eks besvimer eller bliver dårlige på andre måder Jeg er sygeplejerske og da jeg for nogle år siden var i praktik var det på en barselsgang hvor jeg deltog i kejsersnit flere gange. Der fik pårørende også nej når de ville se med.

Min mand gik i gulvet (op til flere gange) under sidste kejsersnit - derfor kommer han ikke med ind denne gang, da al personalet gik fra til ham og jeg lå så der med kirurgien stående som; "skal jeg bare fortsætte, eller??"

Så han bliver pænt ude også kan jeg forhåbentlig få lov at se det hele  

Anmeld

11. juni 2013

Moma

Har også hørt det er muligt på Riget. Men tror de siger nej over here lidt endnu. De er nok bange for, at man alligevel ikke helt ved, hvad man går ind til og så står med et par besvimede forældre og en lille ny 

Anmeld

11. juni 2013

Hvem?

DianaRJS skriver:

altså hvis du har været med til sådan noget kan jeg godt forstå du gerne vil

så ville jeg ogås bare høre dem, ellers må du ned og tigge og be på knæerne øjnene kommer jo nok alligevel ikke?

Præcis, jeg er ikke så sart på det punkt og syntes bare det er spændende - ja, mon ikke det der hovedet på skrå virker lidt overbevisende

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

Hvem? skriver:

Præcis, jeg er ikke så sart på det punkt og syntes bare det er spændende - ja, mon ikke det der hovedet på skrå virker lidt overbevisende

hovedet på skrå og hundeøjnene den burde virke haha

ej jeg ville i hvert fald høre dem efter hvis det er et stort ønske kan jo ske de kan opfylde det ønske

Anmeld

11. juni 2013

Hvem?

Moma skriver:

Har også hørt det er muligt på Riget. Men tror de siger nej over here lidt endnu. De er nok bange for, at man alligevel ikke helt ved, hvad man går ind til og så står med et par besvimede forældre og en lille ny 

Vil tale mig sag, nu er det alligevel 3. gang jeg skal opleve det, så ved jo godt hvad det er jeg går ind til

Anmeld

11. juni 2013

Moma

Hvem? skriver:

Vil tale mig sag, nu er det alligevel 3. gang jeg skal opleve det, så ved jo godt hvad det er jeg går ind til

Krydser fingre - du er sej. Jeg skulle ikke nyde noget. 

Anmeld

11. juni 2013

Victoriasmor88

Hvem? skriver:

Min mand gik i gulvet (op til flere gange) under sidste kejsersnit - derfor kommer han ikke med ind denne gang, da al personalet gik fra til ham og jeg lå så der med kirurgien stående som; "skal jeg bare fortsætte, eller??"

Så han bliver pænt ude også kan jeg forhåbentlig få lov at se det hele  

Hihi, det må dælme være lidt underligt at se ens mand gå i gulvet mens man selv ligger der  For mig der er så vant til at se blod virker det til tider absurd at andre ikke kan, men jeg oplever ofte folk komme ind på sygehuset hvor de starter med at fortælle ALT det de har prøvet før, og at de SAGTENS kan tåle at se lidt blod..Og pludselig ligger de der bare!! hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.