Kan man få lov at kigge med? (PKS)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.648 visninger
29 svar
26 synes godt om
11. juni 2013

Hvem?

Da jeg for 2 år siden skulle have akut kejsersnit, pga det var sprunget, spurgte jeg overlægen om det var muligt at kigge med - aldrig har jeg da set et kvindemenneske med så store øjne - svaret var et klart nej!

Hmm, nu er jeg så 3. gangs gravid og skal have mit 3. kejsersnit - jeg har læst et sted at riget har gjort det muligt, for pks'er at se med under kejsersnittet og få barnet op direkte efter kejsersnittet - mon man kunne det på Viborg også?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Hvem?

Gad vide om i laver de samme øjn

Anmeld

11. juni 2013

ønskebørn74

Hvem? skriver:

Gad vide om i laver de samme øjn

Nej ønsker det samme.. 

Anmeld

11. juni 2013

Mother-love

Vi spurgte om min kæreste måtte se med da jeg skulle have pks med Isabella. Og det måtte han ikke. At man så stortset alligevel kunne se meget i skygger på det forhæng der var sat op var så hvad det var hehehe. Der kunne jeg også selv følge med. Fra de skar til hun var ude.
Jeg fødte på Silkeborg 2 mdr før føde afd. Blev nedlagt.

Anmeld

11. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Der sker i hvert fald helt sikkert ik noget ved at spørge!! Man siger jo at det for nogen mødre føles mere naturligt på den måde.. 

Tror såmænd også jeg sagtens ku finde på at spørge, hvis det ar jeg sku ha flere ks'er! Vh stine

Anmeld

11. juni 2013

Tulle28

Min mand fik lov til at rejse sig op og kigge og tage billeder, da min datter blev trukket ud af min mave. Det var på Hvidovre for 3 år siden.

Jeg ved ikke, om man kan insistere på det foregår, som de er begyndt at praktisere på Rigshospitalet, men jeg synes det skulle være underligt, såfremt de nægter dig det. Det er jo ikke noget (tror jeg) der komplicerer deres arbejde og det er jo så godt for mor og barn at du kan få ham/hende op på brystet med det samme.

Anmeld

11. juni 2013

tweety2060

Fik aks og vores barn sad FAST!!!! Så hvis manden havde set hvordan de hev og flåede i mig havde han nok aldrig set så mig på samme måde!! Det er jo ikke til at forudsige om det er ukompliceret eller kompliceret ks så kan godt forstå de siger nej.....

Anmeld

11. juni 2013

MetteS81

Min kæreste fik lov til at kigge og tage billeder, da vores datter blev taget ved AKS...det var på Hvidovre. Ved ikke hvordan det er andre steder, men håber du får muligheden...jeg syntes det var spændende at se bagefter. Måske er det fordi personalet er bange for, at du alligevel ikke kan tåle at se alt blodet, osv, og besvimer. 

Anmeld

11. juni 2013

Hvem?

De må hive og flå alt det de vil, skære og klippe - jeg vil bare sindssyg gerne selv kigge med - manden min skal ikke med ind, da han går i gulvet bar han ser en nål - jep, det oplevede vi ved 2. kejsersnit - 1. var det ikke tilladt han kom med pga. rødt akut kejsersnit.

Jeg er ikke sart og vil bare gerne ha lov at se det hele, nu har jeg aldrig får muligheden for at føde selv

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

Hvem? skriver:

Da jeg for 2 år siden skulle have akut kejsersnit, pga det var sprunget, spurgte jeg overlægen om det var muligt at kigge med - aldrig har jeg da set et kvindemenneske med så store øjne - svaret var et klart nej!

Hmm, nu er jeg så 3. gangs gravid og skal have mit 3. kejsersnit - jeg har læst et sted at riget har gjort det muligt, for pks'er at se med under kejsersnittet og få barnet op direkte efter kejsersnittet - mon man kunne det på Viborg også?

de fleste siger nej af sikkerhedsmæssige årsager.

man kan sagtens sige man godt kan klare det men at se sin egen mave være sprættet op og se hvordan de hiver og får i det + en masse blod, er ikke alle der kan holde til det i længen, selvom de siger de godt kan

jeg plejer ikke at være sipper men jeg fik også "lov" at se hvad der skete, skal siges at jeg ikke havde så stort et valg, da de ikke kunne nå at få forhænget op pga bettemand skulle ud med det samme.... og aldrig har jeg fortrudt så meget at jeg ikke bare lukkede øjnene, jeg fik desværre det så dårligt at jeg ikke engang var den første der holdte mit eget barn, og jeg plejer ellers ikke at være sippet, da jeg er hmm fast inventar på sygehust med diverse åbne brud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.