godaften baby.dk
jeg skriver desværre som anonym, da jeg ikk lige ved hvem der gemmer sig herinde
jeg spørger jer om hvor lang tid både til hverdage og weekender at i lader jeres børn på 6 og 7 år lege ude ? altså hvad tid skal de være hjemme?
jeg spørger fordi jeg selv har en dejlig dreng på 6 ½ år. og til hverdag når han render ude og leger vil jeg have han skal være hjemme SENEST kl. 17:30 - ( vi spiser gerne kl. 18) men jeg vil allerhelst have ham ind SENEST kl. 17 , men lader ham gøre det da mange af hans venner er sent ude.
en pige fra hans klasse, bor ved siden af os, får lov at være ude til kl 21 til hverdag og i weekender helt til kl 22 og 23 og hun er LIGE blevet 7 år.
jeg synes personligt det er ALT ALT for sent at lade børn være alene ude at lege på den alder. så min søn får overhoved ikke lov at være ude så længe.
men nu er jeg nysgerrig om i herinde synes det er OKAY eller om i også synes det er for sent....
her i weekenderne vil jeg gerne have ham inde kl 19 - men er det synd for ham når de andre render og leger derude?
Anmeld