sp. til jer der gik over termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2009

Lone Jakobsen

kh78 skriver:

Hvor lang tid gik i over terminsdatoen?
Blev i evt. sat i gang?

Er lidt nysgerrig for der sker bare intet her, havde termin den 29/6.

åh hvor jeg føler med dig. er selv lykkelig over at det er overstået, så sender dig en helt masse vestøv

men gik henholdsvis 13, 9, 7 og 4 dage over tid. er aldrig blevet sat i gang, men har dog oplevet af få ve-stimulerende drop senere i en fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

kl78

nutche skriver:

åh hvor jeg føler med dig. er selv lykkelig over at det er overstået, så sender dig en helt masse vestøv

men gik henholdsvis 13, 9, 7 og 4 dage over tid. er aldrig blevet sat i gang, men har dog oplevet af få ve-stimulerende drop senere i en fødsel.

Tak for det

Anmeld

8. juli 2009

Karo

kh78 skriver:

Hvor lang tid gik i over terminsdatoen?
Blev i evt. sat i gang?

Er lidt nysgerrig for der sker bare intet her, havde termin den 29/6.

Jeg gik 15 dage over. Efter 14 dage blev jeg sat igang. Skulle dog sættes igang 2 gange før han ville kigge ud.

Anmeld

8. juli 2009

kl78

Karo skriver:

Jeg gik 15 dage over. Efter 14 dage blev jeg sat igang. Skulle dog sættes igang 2 gange før han ville kigge ud.

ja så havde du også ventet længe nok, men de har fået nogle nye piller nu, de skulle være mere effektive, det håber jeg da, hvis jeg skal sættes igang, ellers kan forløbet med igangsættelse godt blive lang...

Anmeld

8. juli 2009

Karo

Min søn er 11 måneder og jeg fik en af de stik piller du snakker om. Men det kommer an på hvor blød du er forneden og om du har udviget dig (hvilket jeg overhovedet ikke var). Men langt de fleste der går over tid når heldigvis at føde inden.

Håber for dig at ventetiden snart er overstået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.