Halløj.. Kan dælme godt forstå at du går og er noget utålmodig.. Men du har tydeligvis en lækker et værelses lejlighed med havudsigt som den lille bare ikke vil forlade.. hehe

Jeg gik 9 dage over tid med min datter og blev ikke sat igang. Havde været ved jordemoder dagen før, hvor hun vurderede at jeg skulle scannes, og sættes igang efterfølgende pga. min datters størrelse. Men da de ikke havde tid på fødegangen den dag (fredag), måtte jeg desværre vente til mandag. Lillepigen havde heldigvis ikke tid til at vente så længe, så hun kom under et døgn efter jeg havde været ved jordemoderen.
Jeg fik at vide dengang at man normalt ikke sat fødsler igang før 14 dage over termin, hvis ellers alt så fint ud. Hold hovede højt (og den lille dybt

) før h*n skal nok komme. Jeg havde ikke et eneste tegn på at fødslen var tæt på overhovedet. Havde endda sagt til min veninde som skulle med til fødslen at hun bare kunne hygge sig med flaskerne til julefrokosten på arbejdet om fredagen. Det resulterede jo så i en veninde med lidt tømmermænd næste formiddag
Anmeld