sp. til jer der gik over termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.382 visninger
24 svar
1 synes godt om
7. juli 2009

kl78

Hvor lang tid gik i over terminsdatoen?
Blev i evt. sat i gang?

Er lidt nysgerrig for der sker bare intet her, havde termin den 29/6.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Valle81

Hejsa:0)

Først sender jeg lige lidt ve støv til dig, og håber at du snart får veer og din skønne guldklump i armene:0)

Jeg havde termin 10/02-2004 og fødte den 14/02-2004. Så små 4 dage. Helt alm fødsel. Blev ikke sat igang eller noget

Anmeld

7. juli 2009

Stumpen

Jeg gik (også) over sidste gang... Jeg var til overtidsvurdering da jeg var 41+5 og blev sat i gang samme dag pga. manglende fostervand -ellers ville de have ventet til mandag, som ville have været 42+1, men blev altså sat i gang og fødte 42+0..

Denne gang er jeg også gået over indtil videre er jeg 41+4 henne...
Pøj pøj med det..

Anmeld

7. juli 2009

Rasmine

Stumpen skriver:

Jeg gik (også) over sidste gang... Jeg var til overtidsvurdering da jeg var 41+5 og blev sat i gang samme dag pga. manglende fostervand -ellers ville de have ventet til mandag, som ville have været 42+1, men blev altså sat i gang og fødte 42+0..

Pøj pøj med det..

I det mindste er du da heldig med at hedebølgen er væk.

Anmeld

7. juli 2009

Ayasmor

Halløj.. Kan dælme godt forstå at du går og er noget utålmodig.. Men du har tydeligvis en lækker et værelses lejlighed med havudsigt som den lille bare ikke vil forlade.. hehe Jeg gik 9 dage over tid med min datter og blev ikke sat igang. Havde været ved jordemoder dagen før, hvor hun vurderede at jeg skulle scannes, og sættes igang efterfølgende pga. min datters størrelse. Men da de ikke havde tid på fødegangen den dag (fredag), måtte jeg desværre vente til mandag. Lillepigen havde heldigvis ikke tid til at vente så længe, så hun kom under et døgn efter jeg havde været ved jordemoderen.
Jeg fik at vide dengang at man normalt ikke sat fødsler igang før 14 dage over termin, hvis ellers alt så fint ud. Hold hovede højt (og den lille dybt ) før h*n skal nok komme. Jeg havde ikke et eneste tegn på at fødslen var tæt på overhovedet. Havde endda sagt til min veninde som skulle med til fødslen at hun bare kunne hygge sig med flaskerne til julefrokosten på arbejdet om fredagen. Det resulterede jo så i en veninde med lidt tømmermænd næste formiddag

Anmeld

7. juli 2009

Stumpen

Mebach skriver:

I det mindste er du da heldig med at hedebølgen er væk.

Ja, det er dælme guld

Anmeld

7. juli 2009

Guldet

Ihh  alt for at der snart sker noget .. og du snart kan holde bebs i armene..

Jeg fødte 4 dage over termin.. Havde termin d. 24 dec. så var godt tilfreds med at hun først kom lidt senere..

Men 4 dage over termiin var fint, tror ikke jeg kunne holde ud hvis jeg skulle vente endnu længere...

Anmeld

7. juli 2009

kl78

Takker rigtig meget for veestøvet, håber virkelig det hjælper og tak for de søde hilsner.

Skal til jormoder i morgen, for at få en tid til igangsættelse, og i går lokkede jeg mig selv på fg, men der var ikke noget at gøre, de ville ikke sætte mig igang, da jeg ikke fejlede noget andet end alm. gravivitetsgener, hvilket jeg også syntes er nok.

Anmeld

7. juli 2009

kl78

Stumpen skriver:

Pøj pøj med det..

Py-ha så har du gået længere tid end mig, jeg håber også at der snart sker noget for dig.
Sender lige noget støv i din retning også, det hjalp da jeg gjorde det ved en anden herinde, hun fødte om natten, så jeg puster det lige igennem computeren.

Anmeld

7. juli 2009

Stumpen

kh78 skriver:

Py-ha så har du gået længere tid end mig, jeg håber også at der snart sker noget for dig.
Sender lige noget støv i din retning også, det hjalp da jeg gjorde det ved en anden herinde, hun fødte om natten, så jeg puster det lige igennem computeren.

Vi flyttede så i onsdags, så vi bor i flytterod, så tiden har for mig ikke været så lang denne gang.. Plus jeg forventede faktisk at gå over tid, så det har ikke været så slemt, men kan godt mærke nu at kroppen er ved at blive træt..

Skal ringe til i morgen og få en tid til overtidsvurdering på fredag og så må vi jo se hvornår de vil sætte mig i gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.