sp. til jer der gik over termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2009

kl78

Stumpen skriver:

Vi flyttede så i onsdags, så vi bor i flytterod, så tiden har for mig ikke været så lang denne gang.. Plus jeg forventede faktisk at gå over tid, så det har ikke været så slemt, men kan godt mærke nu at kroppen er ved at blive træt..

Skal ringe til i morgen og få en tid til overtidsvurdering på fredag og så må vi jo se hvornår de vil sætte mig i gang...

Ok, det var da rart, men det er nok fordi man ikke regner med at man skal gå SÅ lang tid over, men er man forberedt på det, er det sikkert bedre.
Men elles spændende hvornår du får lov til at blive sat igang, jeg er ihvertfald spændt på min dato.
Men held og lykke med det hele:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Stumpen

kh78 skriver:

Ok, det var da rart, men det er nok fordi man ikke regner med at man skal gå SÅ lang tid over, men er man forberedt på det, er det sikkert bedre.
Men elles spændende hvornår du får lov til at blive sat igang, jeg er ihvertfald spændt på min dato.
Men held og lykke med det hele:-)

Det var ogsp hårdt sidste gang og især fordi at alle ringede og spurtge om der snart skete noget.. Men her anden gang rører det mig ikke, men har også fra dag 1 forventet at skulle gå over, hvor jeg første gang self. fødte på terminsdato

Held og lykke..

Anmeld

7. juli 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg har termin i morgen. Og åhhhhh....hvor jeg dog ikke håber jeg går lang tid over. Puhaaaa.... jeg er utålmodig efterhånden. Føler mig tung, tyk og træt.

Igår havde jeg plukveer i over 4 timer... så tænkte selvfølgelig, yes, så er det nu!!
Men så gik de i sig selv igen...

Nogen der har oplevet det samme?? Hvordan havde I det i dagene op til fødslen?

- En meget utålmodig kommende mor

Anmeld

7. juli 2009

Rikke, Liam & Linus

Stumpen skriver:

Det var ogsp hårdt sidste gang og især fordi at alle ringede og spurtge om der snart skete noget..

JA!!! Den kender jeg godt.

Jeg er meget tæt på at gøre noget meget grimt ved min svigermor efterhånden.

Ved ikke hvorfor hun er så bange for at hun ikke får det af vide når hun er blevet farnor.

Situationsfornemmelse er der ihvertfald ikke megen af.

Anmeld

7. juli 2009

Mutti2

Jeg gik 3 dage over tid.

Var på fødegangen 40+2 da jeg ikke mærkede liv, gik derfra med beskeden om at min moderkage var ved at sætte ud, og lille-pigen havde tabt sig!! Jeg skulle sættes i gang dagen efter.
Jeg var selvfølgelig glad for at skulle være mor den efterfølgende dag, i stedet for 2 uger senere.... men ud fra alt min læsning om fødsler, vidste jeg at en fødsel der blev sat i gang ville være hårdere for bebs end en fødsel der gik i gang af sig selv, så jeg var samtidig ret ulykkelig over at skulle udsætte lille-pigen for det!! 

Meget tidligt den efterfølgende morgen gik fødslen selv i gang, og 3 timer og 14 min senere lå jeg med min lille prinsesse i armene!!

Jeg er overbevist om at det var psykologisk. Jeg vidste jo at hun ikke havde det for godt derinde, og at der forud ventede en hård fødsel!! Så jeg tror jeg på en eller anden måde fik det sat i gang af mig selv!!

Held og lykke. Tænk sig at du inden for en uge ligger med din dejlige guldklump i armene!!

Knus Pernille

Anmeld

7. juli 2009

Nanna1985

Jeg gik 6 dage overtid, da mine veer startede.. 2 dage efter kom hun til verden   Så ialt 8 dage gik jeg over

Mine veer startede bare af sig selv og så gik det derud af

Anmeld

7. juli 2009

Bubbi

Jeg var sat til den 25/6 så jeg er bestemt også gået over tid nu.. Og hold da op, min tålmodighed, er ved at være meget langt væk i et stort dybt hul

Og min telefon, ja der er blevet lagt en besked på svarende at jeg ikke har født endnu, for nøj hvor er jeg træt af alle de opkald.. For nej jeg glemmer IKKE at fortælle folk jeg har født.
Glæder mig til det bliver torsdag, hvor jeg bliver sat i gang. Men med mit held, ja så føder jeg sikkert først søndag

Så føler bestemt med dig

Anmeld

7. juli 2009

kl78

Bubbi skriver:

Jeg var sat til den 25/6 så jeg er bestemt også gået over tid nu.. Og hold da op, min tålmodighed, er ved at være meget langt væk i et stort dybt hul

Og min telefon, ja der er blevet lagt en besked på svarende at jeg ikke har født endnu, for nøj hvor er jeg træt af alle de opkald.. For nej jeg glemmer IKKE at fortælle folk jeg har født.
Glæder mig til det bliver torsdag, hvor jeg bliver sat i gang. Men med mit held, ja så føder jeg sikkert først søndag

Så føler bestemt med dig

Ja hold da op, kan godt forstå du trænger til at blive sat igang, har de snakket om hvordan?

Anmeld

7. juli 2009

Bubbi

Det bliver nok bare med stik pille. Skal ringe til dem i morgen, da de var en smule i tvivl om hvordan og hvorledes, da jeg har hjerte fejl og pace maker, og er den heldige vinder af hjerte medicin. Så må jo se hvad tiden bringer.
Er så skønt at rende i det uvisse i så mange dage.. Eller noget

Har du slet ingen tegn på fødsel??

Anmeld

7. juli 2009

kl78

Bubbi skriver:

Det bliver nok bare med stik pille. Skal ringe til dem i morgen, da de var en smule i tvivl om hvordan og hvorledes, da jeg har hjerte fejl og pace maker, og er den heldige vinder af hjerte medicin. Så må jo se hvad tiden bringer.
Er så skønt at rende i det uvisse i så mange dage.. Eller noget

Har du slet ingen tegn på fødsel??

Ok, ja de må da skal tage hensyn til dit hjerte.

ang. tegn på fødsel: Jeg kan mærke plukveer, så er det vist det. De prøvede at lave en hindeløsning i går, men uden held, jeg er bare lukket, kun min livmoderhals er ved at være godt blød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.