Hvorfor råber han?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

2721

StineW79 skriver:

Thea snakker også helt vildt højt for tiden ( de sidste 3 mdr'er ) efter at der er kommet flere børn på hendes stue i børnehaven, og det er til at få pip af ind i mellem. Hun er 4 1/2 år, så håber også bare det snart går over igen. 

Men held og lykke med det!! Vh stine

Tak, det er nemlig ikke særligt sjovt. Troede egentlig måske det var en af de berømte faser
Men må nok heller få tjekket ørene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

2721

DianaRJS skriver:

det kan desværre godt stige selvom der aldrig har været noget :/

men er da i hvert fald forsøget værd, også for hans skyld hvis der skulle være noget

Det er rigtig må ringe til ørelægen mandag

Anmeld

8. juni 2013

2721

Sijac skriver:

Jeg ville da helt klart for undersøgt at høre.. Er der ingen problemer der ville jeg snakke tilbage til ham i samme toneleje som han snakker til dig - det virker i institutionerne, er pædagog!

Nogle børn har ikke fornemmelsen af hvor højt de selv snakker og det kan hjælpe dem ved, at man gør dem opmærksomme på det ved at gøre det samme.

Det er også en mulighed. Synes nemlig det er ret voldsomt at han bare råber ordene ud hver gang han åbner munden. Det kan give en dunrende hovedepine

Anmeld

8. juni 2013

2721

MortilElias2010 skriver:

Ork det gør Elias også fra tid til anden, han er ca. 3 1/2  Jeg snakker med ham om at han ikke behøver at råbe for jeg kan godt høre ham og det gentager jeg hver gang han når et leje hvor det ikke er rart. Han går dog i institution, men tænker at sådan er det bare og bliver bare ved med at fortælle ham at det ikke er rart når han råber, at mor får ondt i ørerne eller ondt i hovedet og det ikke er rart. Tænker ikke sådan videre over det ellers  

Herhjemme råber han ordene non stop ud. Det kan godt virke ret voldsomt at han råber ordene ud. Jeg undre mig bare over hvorfor han råber i stedet for at tale.
Jeg gør det samme som dig, men så snart han åbner munden igen bliver ordene stadig råbt ud

Anmeld

8. juni 2013

MortilElias2010

2721 skriver:

Herhjemme råber han ordene non stop ud. Det kan godt virke ret voldsomt at han råber ordene ud. Jeg undre mig bare over hvorfor han råber i stedet for at tale.
Jeg gør det samme som dig, men så snart han åbner munden igen bliver ordene stadig råbt ud

Ja okay, det gør Elias så ikke. Det kan godt være der er noget om snakken omkring ørelæge - ja hellere enen gang for meget end een gang for lidt  Alt i alt skal det nok gå  

Anmeld

8. juni 2013

2721

MortilElias2010 skriver:

Ja okay, det gør Elias så ikke. Det kan godt være der er noget om snakken omkring ørelæge - ja hellere enen gang for meget end een gang for lidt  Alt i alt skal det nok gå  

Jeg ved det ikke, det har stået på i 4 ugers tid vil jeg tro. Men idag da vi skulle med toget blev jeg virkelig OBS på hvor slemt det er, for hvergang der skete noget så brølede han spørgsmålene ind i hovedet på mig og folk vendte sig og gloede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.