Hvad synes du om navnet Fria?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.326 visninger
52 svar
12 synes godt om
7. juni 2013

Anonym trådstarter

Som overskriften siger...

Det er så vidt jeg ved den oprindelige stavemåde af Freja, som der desværre er alt for mange af...

Tænker bare om man vil tro hun hedder fx Frida...? (som jeg ikke bryder mig om!)

Det er godkendt og der er 18 i dk der hedder det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Tranebaer

Ja jeg ville klart tro at det var en fejl og hun hed Frida.

Anmeld

7. juni 2013

Kløver

Gris er vist det optindelige navn for den nordiske kærlighedsgudinde Freja og har selv overvejet det, men manden sagde nej. Synes det er smukt og har aldrig tænkt at det mindede om Frida

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Tranebaer skriver:

Ja jeg ville klart tro at det var en fejl og hun hed Frida.

Øv

Anmeld

7. juni 2013

Tranebaer

Anonym skriver:

Øv

Undskyld

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Gris er vist det optindelige navn for den nordiske kærlighedsgudinde Freja og har selv overvejet det, men manden sagde nej. Synes det er smukt og har aldrig tænkt at det mindede om Frida

Jeg synes også det er rigtigt fint har ikke spurgt manden endnu...

Men jeg vil bare ikke give mit barn et navn, som hun altid skal gentage/forklare, og det slog mig lige at man måske ville forveksle det med Frida...

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Tranebaer skriver:

Undskyld

Det er i orden

Anmeld

7. juni 2013

MortilElias2010

Maja84 skriver:

Ah der er jeg altså også på din mands side, når du vil kalde dit barn Gris  

Hehe! 

Anmeld

7. juni 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Som overskriften siger...

Det er så vidt jeg ved den oprindelige stavemåde af Freja, som der desværre er alt for mange af...

Tænker bare om man vil tro hun hedder fx Frida...? (som jeg ikke bryder mig om!)

Det er godkendt og der er 18 i dk der hedder det

Fria, ja hvorfor ikke - syntes dog ikke det er pænt personligt - og tror godt navnet kunne blive forvekslet med Frida.. 

Anmeld

7. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg synes også det er rigtigt fint har ikke spurgt manden endnu...

Men jeg vil bare ikke give mit barn et navn, som hun altid skal gentage/forklare, og det slog mig lige at man måske ville forveksle det med Frida...

Kan jeg godt forstå, har aldrig kædet kædet navnene sammen, før du nævnte eet, men dynes ikke de minder om hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.