Slankepiller under graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Nej... Min personlige mening: jeg forstår virkelig ikk at man blir gravid hvis man gerne vil tabe sig....

Anmeld

8. juni 2013

gædde/gitte

baby012 skriver:

Hvorfor ikke bare spise helt normalt under graviditet 

Så taber man sig jo også ? Hvis man har behov for det.. Og på en måde som er naturlig og ikke kan skade et lille barn ... 

Man er simpelthen for naiv eller dum eller endnu værre ligeglad hvis man fylder kroppen med sådan noget under graviditet.. Bare gfidu noget er naturligt er det ikke nødvendigvis godt for kroppen .. prøv med rød fluesvamp 

en almindelig peberkur ville heller ikke være sund for et lille foster.. 

HUSK DET ER DIN OPGAVE AT PASSE PÅ DETTE LILLE BARN....,

hvad i alverden er en peberkur??

Anmeld

8. juni 2013

baby012

gædde/gitte skriver:

hvad i alverden er en peberkur??

Man indtager tre sorte peberkorn under hvert måltid.. Det sætter forbrændingen op..  

Anmeld

8. juni 2013

Victoria2013

Nej... hvorfor dog tage slankepiller under graviditet? Jeg kan seriøst ikke se nogen fornuftig grund...

Anmeld

8. juni 2013

gædde/gitte

baby012 skriver:

Man indtager tre sorte peberkorn under hvert måltid.. Det sætter forbrændingen op..  

ahva?!

det var da en mystisk kur.....men det er alle slankekure jo

Anmeld

8. juni 2013

Aagaard

Nej det kunne jeg aldrig nogen sinde finde på - man skal ikke være i kalorieunderskud uder hverken graviditet eller amning - derfor helt klart nej.

Jeg vejede 85 kg da jeg blev gravid og tog 10 kg på under graviditet og amning. De skal tabes nu + de 20 kg jeg havde for meget fra før graviditeten.

Anmeld

8. juni 2013

mth1987

Anonym skriver:

Kunne du finde på at spise slankepiller under din graviditet, hvis de var 100% naturlige, og kom fra planter?

Der er ikke koffein og alt det fis i der plejer at være....

Der er det i som nogle dråber jeg får (som min mor arbejder med)
som også er 100% naturligt og ikke skadeligt under graviditeten..

Det er ikk meningen man ska være på slankekur som gravid, det tror jeg slet ikk er godt for kroppen med den belastning. og så er jeg bare generelt i mod slankepiller uanset hvad produktet lover af indhold og virkning... De burde efter min mening forbydes... 

Det eneste der virker og er sundt for kroppen er en livsstilsændring 

Anmeld

8. juni 2013

MortilElias2010

Da jeg læste spørgsmålet på forsiden tænkte jeg kun BIZAR tankegang! Og den holder jeg fast ved. Det giver jo overhovedet ikke mening at ville tabe sig under en graviditet og for mig forekommer det kun at være noget nogen ville vælge hvis det var en sygelig trang og ikke en rationel tankegang. 

Anmeld

8. juni 2013

MorEllen

Nej. Under en graviditet skal man leve sundt og fornuftig, for at forsteret skal få den næring den har behov for. Ved at fylde maven med "100% naturlig kostfiber fra Japan" vil du ikke få plads til de gode næringsstoffer. Hvis man vil eller skal tabe sig under en graviditet skal man vælge en fornuftig måde at gøre det på (motion, sund kost og mere motion).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.