Slankepiller under graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvorfor spørger du ikke bare din læge?

Godt spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Kunne du finde på at spise slankepiller under din graviditet, hvis de var 100% naturlige, og kom fra planter?

Der er ikke koffein og alt det fis i der plejer at være....

Der er det i som nogle dråber jeg får (som min mor arbejder med)
som også er 100% naturligt og ikke skadeligt under graviditeten..

NEJ, man skal aldrig forsøge at tabe sig under graviditet . ville bare tænke på at spise sundt og kun når du er sulten.

Anmeld

7. juni 2013

baby012

Hvorfor ikke bare spise helt normalt under graviditet 

Så taber man sig jo også ? Hvis man har behov for det.. Og på en måde som er naturlig og ikke kan skade et lille barn ... 

Man er simpelthen for naiv eller dum eller endnu værre ligeglad hvis man fylder kroppen med sådan noget under graviditet.. Bare gfidu noget er naturligt er det ikke nødvendigvis godt for kroppen .. prøv med rød fluesvamp 

en almindelig peberkur ville heller ikke være sund for et lille foster.. 

HUSK DET ER DIN OPGAVE AT PASSE PÅ DETTE LILLE BARN....,

Anmeld

7. juni 2013

l.kjoeller

baby012 skriver:

Hvorfor ikke bare spise helt normalt under graviditet 

Så taber man sig jo også ? Hvis man har behov for det.. Og på en måde som er naturlig og ikke kan skade et lille barn ... 

Man er simpelthen for naiv eller dum eller endnu værre ligeglad hvis man fylder kroppen med sådan noget under graviditet.. Bare gfidu noget er naturligt er det ikke nødvendigvis godt for kroppen .. prøv med rød fluesvamp 

en almindelig peberkur ville heller ikke være sund for et lille foster.. 

HUSK DET ER DIN OPGAVE AT PASSE PÅ DETTE LILLE BARN....,

måske man kunne formulere sig mindre firkantet når nu man har med en gravid kvinde at gøre - bare en tanke synes du er lidt hår ved ts - enig i din pointe bare ikke i måden den blev serveret på

Anmeld

7. juni 2013

gokkelok

Anonym skriver:

Vil lige tilføje at de planter der er i pillerne, også bruges til nudler og kage i Japan
har læst meget om det her på nettet, men ved ikke om det kan skade, der står INGEN steder at gravide ikke må spise dem, som på alle andre slankepiller på nettet.

Så spis nudler og kage...

Fordi nogle piller er 100% naturlige og kommer fra dem samme plante som nudler og noget til kage. Så er det jo ikke ensbetydning med, at det er det samme "sted" fra planten, og kan derfor måske være skadelig for både dig og baby. 

Og fordi noget er naturligt, kan det være lige så farligt, som noget kemisk!!

Anmeld

7. juni 2013

baby012

l.kjoeller skriver:

måske man kunne formulere sig mindre firkantet når nu man har med en gravid kvinde at gøre - bare en tanke synes du er lidt hår ved ts - enig i din pointe bare ikke i måden den blev serveret på

I know... 

Bliver bare irriteret  

hvis der er det samme i Nudler og kage, hvorfor så ikke bare spise det 

Kan slet ikke sætte mig ind i sådan noget  

man tager på under graviditet (for det meste) sådan er det ....

Anmeld

7. juni 2013

Diana2013

gokkelok skriver:

Så spis nudler og kage...

Fordi nogle piller er 100% naturlige og kommer fra dem samme plante som nudler og noget til kage. Så er det jo ikke ensbetydning med, at det er det samme "sted" fra planten, og kan derfor måske være skadelig for både dig og baby. 

Og fordi noget er naturligt, kan det være lige så farligt, som noget kemisk!!

Helt enig, fx hamp planter er også helt naturligt, men stadig mega usundt ;( kan heller ikke forstå hvorfor nogen vil tabe sig i graviditeten med mindre lægen er inde over

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

I know... 

Bliver bare irriteret  

hvis der er det samme i Nudler og kage, hvorfor så ikke bare spise det 

Kan slet ikke sætte mig ind i sådan noget  

man tager på under graviditet (for det meste) sådan er det ....

Du misforstår mig lidt når jeg også siger det er i nudler og kage? . Men mener det på den måde, at der jo ikke er tale om kreatin osv. det var bare et spørgsmål, ikke andet

Anmeld

7. juni 2013

Ciss

Anonym skriver:

Vil lige tilføje at de planter der er i pillerne, også bruges til nudler og kage i Japan
har læst meget om det her på nettet, men ved ikke om det kan skade, der står INGEN steder at gravide ikke må spise dem, som på alle andre slankepiller på nettet.

Det betyder sansynligvis bare, at ingen har undersøgt det.

Jeg snakkede med en på apoteket om den slags mærkninger en gang, og hun sagde, at de fleste producenter for en sikkerheds skyld tager forbehold i forhold til gravide, fordi det er dyrt og vanskeligt at teste produkterne ordentligt. Man kan jo ikke bare lade gravide prøvespise pillerne og så se, hvordan børnene har det, når de bliver født.

Anmeld

7. juni 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Kunne du finde på at spise slankepiller under din graviditet, hvis de var 100% naturlige, og kom fra planter?

Der er ikke koffein og alt det fis i der plejer at være....

Der er det i som nogle dråber jeg får (som min mor arbejder med)
som også er 100% naturligt og ikke skadeligt under graviditeten..

aldrig aldrig aldrig nogensinde kunne jeg drømme om det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.