Slankepiller under graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Kunne du finde på at spise slankepiller under din graviditet, hvis de var 100% naturlige, og kom fra planter?

Der er ikke koffein og alt det fis i der plejer at være....

Der er det i som nogle dråber jeg får (som min mor arbejder med)
som også er 100% naturligt og ikke skadeligt under graviditeten..

Nej.
Hvordan og af hvem er det testet?
Er det godkendt som slankemiddel og af hvilken instans?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Kunne du finde på at spise slankepiller under din graviditet, hvis de var 100% naturlige, og kom fra planter?

Der er ikke koffein og alt det fis i der plejer at være....

Der er det i som nogle dråber jeg får (som min mor arbejder med)
som også er 100% naturligt og ikke skadeligt under graviditeten..

hvad er det der er i som gør dem til slankepiller? hvilken plante?

Anmeld

7. juni 2013

B&J

Kort og godt NEJ!!!!

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nej.
Hvordan og af hvem er det testet?
Er det godkendt som slankemiddel og af hvilken instans?

Det er godkendt ved lægerne, og det er godkendt i DK?

kan oplyse hvad der er i også hvis det er?

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er godkendt ved lægerne, og det er godkendt i DK?

kan oplyse hvad der er i også hvis det er?

GlucoDiet blev udviklet ud fra det samme princip, som bruges ved gastriske bypass-operationer (hvor en ballon opereres ind i maven og optager det meste af pladsen). GlucoDiet-kapslerne indeholder dog en naturlig kostfiber, der er 100 % naturlig og ikke har nogen bivirkninger. Du vil tabe dig hver dag uden at lide afsavn.
Hovedingrediensen i Glucodiet-kapslerne er en sjælden kostfiber, der er 100 % naturlig, og som er blevet udtrukket fra en japansk plante (kendt under det videnskabelige navn KGM-E425). Denne plante, hvorfra kostfiberen er blevet udtrukket, findes kun i få, fjerntliggende egne af Japan og har en meget unik egenskab: Ligesom en "supersvamp" udvider den sig op til 200 gange sin egen størrelse i din mave, når den kommer i kontakt med vand.

Anmeld

7. juni 2013

Ciss

Nej, det kunne jeg ikke.

At noget er "100 % naturligt" siger intet om, hvilken effekt det har på kroppen, og for mig er det det, som er det vigtige, når jeg er gravid.

I tillæg ville jeg aldrig med vilje forsøge at pille ved kroppens naturlige funktioner, mens jeg går gravid. (I dette tilfælde er det vel fordøjelsen). Kroppen er helt fantastisk indrettet, så den, når man er gravid, indretter hele systemet efter at give barnet i maven mest mulig optimale forhold. Jeg havde simpelthen ikke taget chancen på at ændre på den slags.

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

hvad er det der er i som gør dem til slankepiller? hvilken plante?

Hovedingrediensen i Glucodiet-kapslerne er en sjælden kostfiber, der er 100 % naturlig, og som er blevet udtrukket fra en japansk plante (kendt under det videnskabelige navn KGM-E425). Denne plante, hvorfra kostfiberen er blevet udtrukket, findes kun i få, fjerntliggende egne af Japan og har en meget unik egenskab: Ligesom en "supersvamp" udvider den sig op til 200 gange sin egen størrelse i din mave, når den kommer i kontakt med vand.

De laver også nudler og kage af denne plante

Anmeld

7. juni 2013

Carina:-)

Chevro skriver:

Er 120 % sikker på, at hvis noget der hedder Slankepiller overhovedet skal have en smule virkning - er der ingenting deri der er naturligt!

Men uanset hvad skal man jo ikke tabe sig under en graviditet! Uanset hvilken størrelse man havde inden. Så vil sige at det vil være det dummeste at gøre, fordi kroppen jo modarbejder sig selv så.

Først og fremmest : hvis de virker som vægttab på dig, hvordan så på dit barns vægt? Tænk over at barnet jo får alt det du indtager, inkl piller og lign. og derefter får din krop det. Hvis barnet har næring nok.

Jeg ville aldrig bruge slankepiller,men har selv tabt mig fra 114,7 -78 kg under graviditet via diabetes og fødselsteamet på Herning sygehus.

Blev fulgt med skanning hver uge ,og han kom ud og vejede 3 kg i 36 uge .

Der er flere eksempler på vægttab herinde under graviditet fordi folk f.eks får diabetes og skal følge en diæt.

Så jo under lægelige forhold kan man godt være på slankekur under graviditet ,men det indebærer naturligvis ikke slankepiller og andet skidt.

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Vil lige tilføje at de planter der er i pillerne, også bruges til nudler og kage i Japan
har læst meget om det her på nettet, men ved ikke om det kan skade, der står INGEN steder at gravide ikke må spise dem, som på alle andre slankepiller på nettet.

Anmeld

7. juni 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

De laver også nudler og kage af denne plante

Hvorfor spørger du ikke bare din læge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.