Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kunne da også godt tænke mig at være med i den gruppe.
Har termin d. 16/2-14
Min kæreste og mig, har en fælles mail som er koblet op på min FB, så mailen hedder simon.d.s@hotmail.com
Hilsen Nina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nina1405 skriver: Jeg kunne da også godt tænke mig at være med i den gruppe. Har termin d. 16/2-14 Min kæreste og mig, har en fælles mail som er koblet op på min FB, så mailen hedder simon.d.s@hotmail.com Hilsen Nina
Hej. Så skulle du være tilføjet - husk at tjekke din mail for at se om der er kommet en bekræftelsesmail
CamillaKP skriver: Jeg vil gerne være med i den, hvordan kommer jeg det?
Jeg vil gerne være med i den, hvordan kommer jeg det?
Hej
Hov, har overset din besked...har du fundet ud af det?
Ellers skal du bare skrive din email her (den du har tilknyttet Facebook), så tilføjer jeg dig via den
Wimmie skriver: Hej Hov, har overset din besked...har du fundet ud af det? Ellers skal du bare skrive din email her (den du har tilknyttet Facebook), så tilføjer jeg dig via den
Nej har jeg ikke
så tak fordi du skrev!
Ang mail der er tilknyttet facebook, den er:
MilL_sild@hotmail.com
CamillaKP skriver: Nej har jeg ikke så tak fordi du skrev! Ang mail der er tilknyttet facebook, den er: MilL_sild@hotmail.com
Så skulle du være tilføjet - husk at tjekke din mail og se om der er kommet noget du skal bekræfte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128