FB gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
14 svar
1 synes godt om
7. juni 2013

Wimmie

Hej

Jeg har lavet en Facebook-gruppe for os med termin i februar 2014 - send mig en besked med din email (den der er tilknyttet FB) hvis du vil være med i gruppen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Lille h

Hejsa..

Lyder som et super ide med en gruppe der, men skal lige høre om den gruppe på FB er lukket..?

Er ikke sikker på at jeg allerede er klar på at der bliver postet noget på min væg der leder til min graviditet  

Anmeld

11. juni 2013

Wimmie

Lille h skriver:

Hejsa..

Lyder som et super ide med en gruppe der, men skal lige høre om den gruppe på FB er lukket..?

Er ikke sikker på at jeg allerede er klar på at der bliver postet noget på min væg der leder til min graviditet  

Den er 100% hemmelig for alle andre end medlemmer af gruppen 

Anmeld

23. juni 2013

Frk. Petersen

Wimmie skriver:

Den er 100% hemmelig for alle andre end medlemmer af gruppen 

hvis den er det, så vil jeg meget gerne deltage 

Anmeld

23. juni 2013

Wimmie

Mitzie Petersen skriver:

hvis den er det, så vil jeg meget gerne deltage 

Det er den 

Kan du ikke skrive din mail til mig? Den du bruger til at logge på FB - så inviterer jeg dig og du modtager invitationen på email

Anmeld

4. juli 2013

hana77@live.dk

Hej Jeg kan ikke husk kode til den mail jeg bruge til FB, så du får bare begge min mail . FB mail hedde (hanablackey@hotmail.com)

Og den anden mail hedder (hana77@live.dk)

Anmeld

4. juli 2013

Wimmie

hana77@live.dk skriver:

Hej Jeg kan ikke husk kode til den mail jeg bruge til FB, så du får bare begge min mail . FB mail hedde (hanablackey@hotmail.com)

Og den anden mail hedder (hana77@live.dk)

Hejsa

Det hjælper desværre ikke da du skal logge ind på din mail for at bekræfte invitationen
Men du kan finde mig på FB og ansøge om venskab, så tilføjer jeg dig til gruppen. Du kan bare slette mig som ven igen bagefter

Winnie Mikkelsen. På mit profilbillede sidder jeg med en baby og en stor guld ballon-and 

Anmeld

19. august 2013

Wimmie

Vil lige oppe denne - gruppen er stadig åben
Send jeres mail, så tilføjer jer eller send mig en venneanmodning på  FB - Winnie Mikkelsen (har samme profilbillede som herinde). Det er en super hyggelig gruppe hvor der kan deles og snakkes om alt, og gruppen er hemmelig for omverden 

Anmeld

25. august 2013

Monica Månsson

Jeg vil oz være med :-) laekkermaas77@gmail.com.  Jeg hedder Monica,  35 år og venter nr 3. Har i forvejen en dreng på 10 og en pige på 9. Manden har sit eget byggefirma og er ikke hjemme fra mandag til torsdag men det vænner man sig til :-)

Anmeld

9. december 2013

CamillaKP

Wimmie skriver:

Hej

Jeg har lavet en Facebook-gruppe for os med termin i februar 2014 - send mig en besked med din email (den der er tilknyttet FB) hvis du vil være med i gruppen 

Jeg vil gerne være med i den, hvordan kommer jeg det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.