Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
UnderCover35 skriver: Hvorfor har de været inde for at fjerne slimhinden, hvis jeg må spørge? (er også steriliseret og ville da bestemt ikke have noget imod at undvære menstruationen!  
Hvorfor har de været inde for at fjerne slimhinden, hvis jeg må spørge?
(er også steriliseret og ville da bestemt ikke have noget imod at undvære menstruationen!  
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har altid brugt p-piller, men det er slut nu efter denne graviditet Jeg har kun fået problemer med mine p-piller efter jeg fik konstateret diabetes og skulle have medicin Jeg skal have fundet noget andet efter fødslen, så jeg holder øje med tråden Godt nok har kæresten truet med at få kappet de nedre dele, men ved ikke hvor meget man kan stole på det?
PT skriver: Jeg bruger total afholdenhed, og det er jeg ikke blevet gravid på
Jeg bruger total afholdenhed, og det er jeg ikke blevet gravid på
Leneur skriver: Også mig. Endda på 4. år og det er heller ikke lykkes mig at blive gravid på den konto, selvom jeg føler mig som en jomfru....
Også mig. Endda på 4. år og det er heller ikke lykkes mig at blive gravid på den konto, selvom jeg føler mig som en jomfru....
Jeg bruger pessar. Det fungerer godt for os. Jeg skal sætte det op mindst to timer før samleje og tage det ud tidligst 6 timer efter. Det er selvfølgelig lidt besværligt, men jeg har det godt med ikke at være fyldt med kunstige hormoner og så kan vi næsten ikke mærke det under "akten" - til forskel fra kondom.
Efter mit 3. barn startede jeg på p piller. Men jeg hader simpelthen tanken om at fylde min krop med piller som potentielt kan give blodpropper. Så på tirsdag skal jeg have lagt en kobberspiral op.
Nemesis skriver: Jeg havde kraftige blødninger, så fik den fjernet. Ved ikke om det er det eneste kriterie. Jeg fik den fjernet ambulant hos min gyn og skulle ikke igennem en hormonbehandling først.Meget nemt og skønt at være sluppet for mens.
Jeg havde kraftige blødninger, så fik den fjernet. Ved ikke om det er det eneste kriterie. Jeg fik den fjernet ambulant hos min gyn og skulle ikke igennem en hormonbehandling først.Meget nemt og skønt at være sluppet for mens.
Tusind tak for svaret :-) vil undersøge om det er noget man kan få lov at få gjort uden at det er utroligt krafige blødninger man døjer med!
Jeg har en kobberspiral. Det er mit 2 år, og er meget tilfreds med den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128