Hvilken prævention bruger i ? Er i tilfreds ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

Nemesis

UnderCover35 skriver:

Hvorfor har de været inde for at fjerne slimhinden, hvis jeg må spørge?

(er også steriliseret og ville da bestemt ikke have noget imod at undvære menstruationen! &nbsp

Jeg havde kraftige blødninger, så fik den fjernet. Ved ikke om det er det eneste kriterie. Jeg fik den fjernet ambulant hos min gyn og skulle ikke igennem en hormonbehandling først.

Meget nemt og skønt at være sluppet for mens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Clisolka

Jeg har altid brugt p-piller, men det er slut nu efter denne graviditet  Jeg har kun fået problemer med mine p-piller efter jeg fik konstateret diabetes og skulle have medicin  Jeg skal have fundet noget andet efter fødslen, så jeg holder øje med tråden  Godt nok har kæresten truet med at få kappet de nedre dele, men ved ikke hvor meget man kan stole på det?

Anmeld

8. juni 2013

Leneur

PT skriver:

Jeg bruger total afholdenhed, og det er jeg ikke blevet gravid på

Også mig. Endda på 4. år og det er heller ikke lykkes mig at blive gravid på den konto, selvom jeg føler mig som en jomfru....

Anmeld

8. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Leneur skriver:

Også mig. Endda på 4. år og det er heller ikke lykkes mig at blive gravid på den konto, selvom jeg føler mig som en jomfru....

Jeg er kun på mit 2. år, så er vel knap vokset sammen endnu

Havde en sjov samtale med en veninde, der er på 6. år, om, hvornår man igen er jomfru

Anmeld

8. juni 2013

Snehund

Jeg bruger pessar. Det fungerer godt for os. Jeg skal sætte det op mindst to timer før samleje og tage det ud tidligst 6 timer efter. Det er selvfølgelig lidt besværligt,  men jeg har det godt med ikke at være fyldt med kunstige hormoner og så kan vi næsten ikke mærke det under "akten" - til forskel fra kondom.

Anmeld

8. juni 2013

Faith

Efter mit 3. barn startede jeg på p piller. Men jeg hader simpelthen tanken om at fylde min krop med piller som potentielt kan give blodpropper. Så på tirsdag skal jeg have lagt en kobberspiral op.

Anmeld

8. juni 2013

Tullepoder

Både før graviditet nr 1 og nr 2, brugte jeg p-piller. Og de virkede også fint for mig. Men nu hvor vi er enige om at vi ikke vil have flere børn, og manden nægter at blive 'snippet' ?? har jeg fået kopper spiral, og den virker upåklagelig ??

Anmeld

8. juni 2013

emsaroto

jeg brugte p.piller ...
og er ikke tilfreds! Langt fra

.. blev jo gravid

Så satser på en spiral når denne omgang er færdig.

Anmeld

9. juni 2013

UnderCover37

Nemesis skriver:

Jeg havde kraftige blødninger, så fik den fjernet. Ved ikke om det er det eneste kriterie. Jeg fik den fjernet ambulant hos min gyn og skulle ikke igennem en hormonbehandling først.

Meget nemt og skønt at være sluppet for mens.

Tusind tak for svaret :-) vil undersøge om det er noget man kan få lov at få gjort uden at det er utroligt krafige blødninger man døjer med!  

Anmeld

10. juni 2013

A&F

Jeg har en kobberspiral. Det er mit 2 år, og er meget tilfreds med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.