Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
baby012 skriver: Tja, så fandt jeg (forhåbenlig) en prævention som virker på mig .. Var oppe ved lægen og snakke mon prævention, jeg har en datter fra 12 og en søn fra 13.. Så vi skal ikke have flere lige nu.. Er super nervøs over prævention da jeg dr blevet gravid på både P-piller og P-ring.. så har nu fået en P-sprøjte. Det fungere indtil videre fint.. Skal kun tænke på prævention hover 3. Måned.. Andre der har den? Og hvad bruger i andre ? Er i tilfreds eller er i blevet gravid på det??
Tja, så fandt jeg (forhåbenlig) en prævention som virker på mig ..
Var oppe ved lægen og snakke mon prævention, jeg har en datter fra 12 og en søn fra 13.. Så vi skal ikke have flere lige nu..
Er super nervøs over prævention da jeg dr blevet gravid på både P-piller og P-ring..
så har nu fået en P-sprøjte. Det fungere indtil videre fint.. Skal kun tænke på prævention hover 3. Måned..
Andre der har den?
Og hvad bruger i andre ? Er i tilfreds eller er i blevet gravid på det??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad er en p sprøjte og hvad koster det ca? er det noget du får sprøjtet ind hos lægen? og hvordan er ens mens i mens? på p piller bløder jeg hver dag så længe jeg tager dem så det duer ikke til mig
AMM00 skriver: Hvordan virker p-sprøjten?
Hvordan virker p-sprøjten?
http://praeventionssiden.dk/p-paletten/
Kondom, tilfreds og nej ingen graviditet
bobbles skriver: hvad er en p sprøjte og hvad koster det ca? er det noget du får sprøjtet ind hos lægen? og hvordan er ens mens i mens? på p piller bløder jeg hver dag så længe jeg tager dem så det duer ikke til mig
den koster 167 kr.
Den bliver sprøjtet ind hos lægen. Mht. Mens så ved jeg det ikke :/
har kun været på den et døgn
Maja88 skriver: hehe... men er du tilfreds
hehe...
men er du tilfreds
Jeg har en hormonspiral som fungere super godt, men har en veninde som fik vandcyster og meget uren hud. Så den virker hvis ikke lige godt på alle. Dog har jeg ikke hørt om nogle som er blevet gravide imens de har haft spiral
inden jeg blev gravid brugte jeg p-ring, det var jeg/vi helt tilfredse med
NinaNymannMadsen skriver: har en p-stav og er fuldt tilfreds. har haft den i godt et år nu og har intet problem haft med den eller noget som helst. og er ikke blevet gravid endnu med den i armen. havde kobberspiral for den og der blødte jeg uafbrudt i 2 mdr så den fik jeg fjernet igen
har en p-stav og er fuldt tilfreds. har haft den i godt et år nu og har intet problem haft med den eller noget som helst. og er ikke blevet gravid endnu med den i armen. havde kobberspiral for den og der blødte jeg uafbrudt i 2 mdr så den fik jeg fjernet igen
Hvordan er ens mens på p-stav? Hvis man altså har mens?? Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128