Hvilken prævention bruger i ? Er i tilfreds ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

AMM00

baby012 skriver:

Tja, så fandt jeg (forhåbenlig) en prævention som virker på mig .. 

Var oppe ved lægen og snakke mon prævention, jeg har en datter fra 12 og en søn fra 13.. Så vi skal ikke have flere lige nu.. 

Er super nervøs over prævention da jeg dr blevet gravid på både P-piller og P-ring..

så har nu fået en P-sprøjte. Det fungere indtil videre fint.. Skal kun tænke på prævention hover 3. Måned.. 

Andre der har den? 

Og hvad bruger i andre ? Er i tilfreds eller er i blevet gravid på det?? 

Hvordan virker p-sprøjten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

bobbles

baby012 skriver:

Var oppe ved lægen og snakke mon prævention, jeg har en datter fra 12 og en søn fra 13.. Så vi skal ikke have flere lige nu.. 

Er super nervøs over prævention da jeg dr blevet gravid på både P-piller og P-ring..

så har nu fået en P-sprøjte. Det fungere indtil videre fint.. Skal kun tænke på prævention hover 3. Måned.. 

Andre der har den? 

hvad er en p sprøjte og hvad koster det ca? er det noget du får sprøjtet ind hos lægen? og hvordan er ens mens i mens? på p piller bløder jeg hver dag så længe jeg tager dem så det duer ikke til mig

Anmeld

7. juni 2013

Papillon

AMM00 skriver:

Hvordan virker p-sprøjten?

http://praeventionssiden.dk/p-paletten/ 

Anmeld

7. juni 2013

MortilElias2010

baby012 skriver:

Andre der har den? 

Kondom, tilfreds og nej ingen graviditet 

Anmeld

7. juni 2013

baby012

bobbles skriver:

hvad er en p sprøjte og hvad koster det ca? er det noget du får sprøjtet ind hos lægen? og hvordan er ens mens i mens? på p piller bløder jeg hver dag så længe jeg tager dem så det duer ikke til mig

http://praeventionssiden.dk/p-paletten/

den koster 167 kr. 

Den bliver sprøjtet ind hos lægen. Mht. Mens så ved jeg det ikke :/ 

har kun været på den et døgn

Anmeld

7. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Maja88 skriver:

hehe...

men er du tilfreds

Det er ok - ikke noget jeg går og tænker så meget på, når det nu ikke kan være anderledes

Anmeld

7. juni 2013

Rødhætte

baby012 skriver:

Andre der har den? 

Jeg har en hormonspiral som fungere super godt, men har en veninde som fik vandcyster og meget uren hud. Så den virker hvis ikke lige godt på alle. Dog har jeg ikke hørt om nogle som er blevet gravide imens de har haft spiral

Anmeld

7. juni 2013

NinaNymannMadsen

har en p-stav og er fuldt tilfreds. har haft den i godt et år nu og har intet problem haft med den eller noget som helst. og er ikke blevet gravid endnu med den i armen.

havde kobberspiral for den og der blødte jeg uafbrudt i 2 mdr så den fik jeg fjernet igen

Anmeld

7. juni 2013

FrkZier

baby012 skriver:

Andre der har den? 

inden jeg blev gravid brugte jeg p-ring, det var jeg/vi helt tilfredse med

Anmeld

7. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
NinaNymannMadsen skriver:

har en p-stav og er fuldt tilfreds. har haft den i godt et år nu og har intet problem haft med den eller noget som helst. og er ikke blevet gravid endnu med den i armen.

havde kobberspiral for den og der blødte jeg uafbrudt i 2 mdr så den fik jeg fjernet igen

Hvordan er ens mens på p-stav? Hvis man altså har mens?? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.