Hvilken prævention bruger i ? Er i tilfreds ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

baby012

Marita skriver:

Sværger til gode gummier

Det duer desværre ikke til mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

baby012

Wimmie skriver:

Jeg er også blevet gravid på p-piller så jeg skal også kigge efter alternativ prævention... Følger lige med her.

Pas på med at bruge P ring.. Den gik også gal her  

nu må jeg bare vente og se om P sprøjten fungere  

Anmeld

7. juni 2013

Christina74

Hvad koster p sprøjter 

Har nemlig en datter der har p ring ?

Anmeld

7. juni 2013

baby012

Christina 1974 skriver:

Hvad koster p sprøjter 

Har nemlig en datter der har p ring ?

Betalte 167 . 

den holder i tre måneder.. Men det er en midlertidig løsning for mig, som min læge sagde, er det ikke noget de vil anbefale man bliver ved med.. Så når jeg får grønt lys fra Randers skal jeg have spiral istedet..  

Anmeld

7. juni 2013

Amandasmor

mig og manden har snakket om at jeg skal sterillseret..
da jeg ikke ønsker at få flere børn.. jeg venter dog en søn til aug mdr. og når vi har fået ham så er det slut.. også mest fordi at for hver gravidlitet jeg udsætter mig selv for, jo mere slider jeg på min krop da jeg lider af slidgigt og min krop bliver kun værre og værre.. men man skal selvfølgelig ikke gør det hvis man gerne vil have flere børn.. ellers har jeg haft p-stav og den holder i 3år og koster 1500kr..

Anmeld

7. juni 2013

Team Putte

baby012 skriver:

Tja, så fandt jeg (forhåbenlig) en prævention som virker på mig .. 

Var oppe ved lægen og snakke mon prævention, jeg har en datter fra 12 og en søn fra 13.. Så vi skal ikke have flere lige nu.. 

Er super nervøs over prævention da jeg dr blevet gravid på både P-piller og P-ring..

så har nu fået en P-sprøjte. Det fungere indtil videre fint.. Skal kun tænke på prævention hover 3. Måned.. 

Andre der har den? 

Og hvad bruger i andre ? Er i tilfreds eller er i blevet gravid på det?? 

Vi bruger helt standart kondom Jeg er ik helt pjattet med at fylde min krop med en masse kemi sålænge den skal bruges i alv

Anmeld

7. juni 2013

Tip!

Jeg bruger p plaster.. Det er jeg godt tilfreds med 

Anmeld

7. juni 2013

C-Dog

Min mand har fået klippet Det virker fint indtil videre. Før det brugte vi gummi. Og de sprang altså indimellem. Well, vores tre børn er lavet på den måde Men uden gummi havde vi nok haft 6 børn istedet for.

Anmeld

7. juni 2013

Nemesis

Jeg er sterilliseret og har fået fjernet slimhinden så kan ikke blive gravid og har ikke længere mens...jeg lever sgu livet :-D

Men har også 3 børn og skal ikke have flere.

Anmeld

7. juni 2013

B&J

jeg er på P-piller og er super glad for det især fordi de virker og jeg ved hvornår min mens kommer og ja det køre bare der ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.