Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Marita skriver: Sværger til gode gummier
Sværger til gode gummier
Det duer desværre ikke til mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wimmie skriver: Jeg er også blevet gravid på p-piller så jeg skal også kigge efter alternativ prævention... Følger lige med her.
Jeg er også blevet gravid på p-piller så jeg skal også kigge efter alternativ prævention... Følger lige med her.
Pas på med at bruge P ring.. Den gik også gal her
nu må jeg bare vente og se om P sprøjten fungere
Hvad koster p sprøjter
Har nemlig en datter der har p ring ?
Christina 1974 skriver: Hvad koster p sprøjter Har nemlig en datter der har p ring ?
Betalte 167 .
den holder i tre måneder.. Men det er en midlertidig løsning for mig, som min læge sagde, er det ikke noget de vil anbefale man bliver ved med.. Så når jeg får grønt lys fra Randers skal jeg have spiral istedet..
mig og manden har snakket om at jeg skal sterillseret.. da jeg ikke ønsker at få flere børn.. jeg venter dog en søn til aug mdr. og når vi har fået ham så er det slut.. også mest fordi at for hver gravidlitet jeg udsætter mig selv for, jo mere slider jeg på min krop da jeg lider af slidgigt og min krop bliver kun værre og værre.. men man skal selvfølgelig ikke gør det hvis man gerne vil have flere børn.. ellers har jeg haft p-stav og den holder i 3år og koster 1500kr..
baby012 skriver: Tja, så fandt jeg (forhåbenlig) en prævention som virker på mig .. Var oppe ved lægen og snakke mon prævention, jeg har en datter fra 12 og en søn fra 13.. Så vi skal ikke have flere lige nu.. Er super nervøs over prævention da jeg dr blevet gravid på både P-piller og P-ring.. så har nu fået en P-sprøjte. Det fungere indtil videre fint.. Skal kun tænke på prævention hover 3. Måned.. Andre der har den? Og hvad bruger i andre ? Er i tilfreds eller er i blevet gravid på det??
Tja, så fandt jeg (forhåbenlig) en prævention som virker på mig ..
Var oppe ved lægen og snakke mon prævention, jeg har en datter fra 12 og en søn fra 13.. Så vi skal ikke have flere lige nu..
Er super nervøs over prævention da jeg dr blevet gravid på både P-piller og P-ring..
så har nu fået en P-sprøjte. Det fungere indtil videre fint.. Skal kun tænke på prævention hover 3. Måned..
Andre der har den?
Og hvad bruger i andre ? Er i tilfreds eller er i blevet gravid på det??
Vi bruger helt standart kondom Jeg er ik helt pjattet med at fylde min krop med en masse kemi sålænge den skal bruges i alv
Jeg bruger p plaster.. Det er jeg godt tilfreds med
jeg er på P-piller og er super glad for det især fordi de virker og jeg ved hvornår min mens kommer og ja det køre bare der ud af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128