Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heisamig skriver: Du har nok ret... Min svigermor (hun abortede ml første og anden graviditet) hørte på sygehuset at rigtig mange oplever abort efter 1 graviditet... Og eftersom vi snart forsøger igen, kom tankerne jo lidt igang. Jeg havde ingen problemer første gang, så satser på en ukompliceret 2. graviditet...
Du har nok ret... Min svigermor (hun abortede ml første og anden graviditet) hørte på sygehuset at rigtig mange oplever abort efter 1 graviditet... Og eftersom vi snart forsøger igen, kom tankerne jo lidt igang. Jeg havde ingen problemer første gang, så satser på en ukompliceret 2. graviditet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mine to første graviditeter var "normale" (første før tid), og derefter havde jeg en abort, og fik så 3. barn. Så ikke imellem 1. og 2. barn, men mellem 2. og 3.
Lene Unik skriver: Mine to første graviditeter var "normale" (første før tid), og derefter havde jeg en abort, og fik så 3. barn. Så ikke imellem 1. og 2. barn, men mellem 2. og 3.
Tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128