Spontan abort mellem første og anden graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

Rockertand

heisamig skriver:

Hej. Jeg har hørt, at spontan abort mellem 1. og 2. graviditet er typisk. Vil I ikke nok hjælpe til klarhed over dette??

3 graviditeter, har aldrig prøvet at abortere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Annette A

Ja, havde en SA en uge 11 i min 2. graviditet.

Til gengæld er min 3. og 4. graviditet gået helt som de skulle.

Anmeld

7. juni 2013

Rosengreen

Jeg havde en graviditet udenfor livmoderen 2. gang. 

1. og 3. graviditet forløb helt normalt 

Anmeld

7. juni 2013

LinLin

Anden graviditet endte med ma opdaget 11+0 da jeg begyndte at bløde... 3. Graviditet endte med Adam

Anmeld

7. juni 2013

lycly

Jeg har lige fået barn nr 2 uden abort imellem

Anmeld

10. juni 2013

heisamig

Dejligt så mange har svaret på spørgeskemaet og svaret. Tak for hjælpen og bliv endelig ved at svare

Anmeld

10. juni 2013

l.kjoeller

heisamig skriver:

Hej. Jeg har hørt, at spontan abort mellem 1. og 2. graviditet er typisk. Vil I ikke nok hjælpe til klarhed over dette??

tror bare generelt mange prøver spontan abort da ca hver 4 graviditet ender ud i det. jeg kender mange som oplevede det ved første graviditet og ikke anden (mig selv inklusiv) og omvendt

Anmeld

10. juni 2013

Mumto3

heisamig skriver:

Det gælder særligt hvis første barn var en dreng.

Anmeld

10. juni 2013

Christina :-)

a hvad jeg ved så jeg kun vært gravid med min søn og lillebror som gerne skulle komme snart

Anmeld

10. juni 2013

heisamig

l.kjoeller skriver:

tror bare generelt mange prøver spontan abort da ca hver 4 graviditet ender ud i det. jeg kender mange som oplevede det ved første graviditet og ikke anden (mig selv inklusiv) og omvendt

Du har nok ret... Min svigermor (hun abortede ml første og anden graviditet) hørte på sygehuset at rigtig mange oplever abort efter 1 graviditet... Og eftersom vi snart forsøger igen, kom tankerne jo lidt igang. Jeg havde ingen problemer første gang, så satser på en ukompliceret 2. graviditet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.