Spontan abort mellem første og anden graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du oplevet spontan abort efter 1. vellykket graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.728 visninger
22 svar
4 synes godt om
7. juni 2013

heisamig

Hej. Jeg har hørt, at spontan abort mellem 1. og 2. graviditet er typisk. Vil I ikke nok hjælpe til klarhed over dette??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

lassemor07

heisamig skriver:

Hej. Jeg har hørt, at spontan abort mellem 1. og 2. graviditet er typisk. Vil I ikke nok hjælpe til klarhed over dette??

Nu er jeg godt nok ikke gravid med nr 2 endnu men jeg har Lasse og da han var ca 3 år havde jeg en SA i uge 10

Anmeld

7. juni 2013

L&V

heisamig skriver:

Jeg aborterede mellem 7-10uge 2gang og er nu gravid for 3gang med termin om 5uger

Anmeld

7. juni 2013

FruK

Nu gik der godt nok næsten 10 år fra min første graviditet til min anden. Men ja, en vellykket graviditet, en hvor jeg aborterede i 9. uge og så en vellykket graviditet.

Anmeld

7. juni 2013

CarinaSB

jeg havde ikke nogen imellem mine 2 drenge .. 

Anmeld

7. juni 2013

Muhmi

Ja jeg har oplevet det 2 gange... En MA lige før jeg blev gravid med Silas og en SA lige før jeg blev gravid med Rune... De er begge to lavet i første cyklus efter en MA/SA....

Anmeld

7. juni 2013

heisamig

Muhmi skriver:

Ja jeg har oplevet det 2 gange... En MA lige før jeg blev gravid med Silas og en SA lige før jeg blev gravid med Rune... De er begge to lavet i første cyklus efter en MA/SA....

Hvad står MA for?

Anmeld

7. juni 2013

Muhmi

heisamig skriver:

Hvad står MA for?

Missed Abortion.. Det er når fosteret er dødt uden at man har haft symptomer på at ens graviditet er endt.

I mit tilfælde døde mine tvillinger i uge 7 og uge 8 men jeg opdagede det først i uge 9 ved at jeg blødte en lille smule...

Anmeld

7. juni 2013

heisamig

Muhmi skriver:

Missed Abortion.. Det er når fosteret er dødt uden at man har haft symptomer på at ens graviditet er endt.

I mit tilfælde døde mine tvillinger i uge 7 og uge 8 men jeg opdagede det først i uge 9 ved at jeg blødte en lille smule...

Okay, tak Kludrer helt rundt i alle disse forkortelser

Anmeld

7. juni 2013

Muhmi

heisamig skriver:

Okay, tak Kludrer helt rundt i alle disse forkortelser

Kender det godt heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.