Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. Jeg har hørt, at spontan abort mellem 1. og 2. graviditet er typisk. Vil I ikke nok hjælpe til klarhed over dette??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
heisamig skriver: Hej. Jeg har hørt, at spontan abort mellem 1. og 2. graviditet er typisk. Vil I ikke nok hjælpe til klarhed over dette??
Nu gik der godt nok næsten 10 år fra min første graviditet til min anden. Men ja, en vellykket graviditet, en hvor jeg aborterede i 9. uge og så en vellykket graviditet.
jeg havde ikke nogen imellem mine 2 drenge ..
Ja jeg har oplevet det 2 gange... En MA lige før jeg blev gravid med Silas og en SA lige før jeg blev gravid med Rune... De er begge to lavet i første cyklus efter en MA/SA....
Muhmi skriver: Ja jeg har oplevet det 2 gange... En MA lige før jeg blev gravid med Silas og en SA lige før jeg blev gravid med Rune... De er begge to lavet i første cyklus efter en MA/SA....
Hvad står MA for?
heisamig skriver: Hvad står MA for?
Missed Abortion.. Det er når fosteret er dødt uden at man har haft symptomer på at ens graviditet er endt.
I mit tilfælde døde mine tvillinger i uge 7 og uge 8 men jeg opdagede det først i uge 9 ved at jeg blødte en lille smule...
Muhmi skriver: Missed Abortion.. Det er når fosteret er dødt uden at man har haft symptomer på at ens graviditet er endt. I mit tilfælde døde mine tvillinger i uge 7 og uge 8 men jeg opdagede det først i uge 9 ved at jeg blødte en lille smule...
Okay, tak Kludrer helt rundt i alle disse forkortelser
heisamig skriver: Okay, tak Kludrer helt rundt i alle disse forkortelser
Kender det godt heheh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128