Spørgsmål til dig med silikonebryster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

IG

Pikku Myy skriver:

Af interesse: Hvis du havde vist at der er en sammenhæng mellem implantater og problemer med at få amningen op at køre, ville du så have ladet være med at få implantaterne?

I andre er også meget velkomne til at svare

Umiddelbart vil jeg sige ja... men jeg håber da det kommer til at lykkedes - jeg vil have det skal lykkedes!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Pikku Myy

IG skriver:

Umiddelbart vil jeg sige ja... men jeg håber da det kommer til at lykkedes - jeg vil have det skal lykkedes!!

Det bliver jeg næsten helt trist af at høre. Krydser fingre for at det kommer til at lykkes for dig!

Anmeld

8. juni 2013

IG

Pikku Myy skriver:

Det bliver jeg næsten helt trist af at høre. Krydser fingre for at det kommer til at lykkes for dig!

Mange tak 

Anmeld

8. juni 2013

IG

l.kjoeller skriver:

kan være det bare har været sådan for dem og det lykkes for dig- det er da at håbe

Tak, det håber jeg også

Anmeld

12. juni 2013

rosinen i pølse enden

IG skriver:

Til dig med silikonebryster... Fik du mælk i brysterne før eller efter du havde født?

Jeg havde mælk før fødslen, omkring uge 20 kunne jeg begynde at mærke/se mælk. Jeg har ammet fuldt ud, og havde nok mælk til en hær hvis det var aktuelt. Jeg trappede ned ved 10 mdr alderen.

Jeg er opereret for 4 år siden, og med et implantant under musklen.

Anmeld

20. juni 2013

DreamChild

Jeg har fået lagt ind bag brystmusklen, og har endda fået dem udskiftet med nogen større da der var gået 13 år efter første operation. Og jeg har ammet uden problemer

Jeg fik afvide at det bestemt ikke skulle være nogen hindring at amme når man får dem lagt ind bag musklen, for de er slet ikke inde og røre ved mælkekirtlerne eller noget andet som har med mælkeproduktionen osv at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.