Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Til dig med silikonebryster... Fik du mælk i brysterne før eller efter du havde født?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IG skriver: Til dig med silikonebryster... Fik du mælk i brysterne før eller efter du havde født?
Er der slet ikke nogle der kan svare?
Dixen89 skriver: Jeg havde råmælk løbende før jeg fødte.
Jeg havde råmælk løbende før jeg fødte.
Kan du huske hvor lang tid døe, og kunne du amme "normalt"?
chas12 skriver: Jeg fik først efter jeg havde født men havde slet ikke nok mælk til at kunne mætte ham så efter 5 dage gik vil over på erstatning - og jeg tænker det var pga implantaterne!
Jeg fik først efter jeg havde født men havde slet ikke nok mælk til at kunne mætte ham så efter 5 dage gik vil over på erstatning - og jeg tænker det var pga implantaterne!
Okay, åh åhh... Hvorfor tror du det var/er grunden?
l.kjoeller skriver: har ikke selv men har flere veninder med det. de fik alle mælk inden fødslen men lykkedes ingen af dem at få en amning op at køre.
har ikke selv men har flere veninder med det. de fik alle mælk inden fødslen men lykkedes ingen af dem at få en amning op at køre.
Ved du om det var implantaternes skyld, eller?
hej jeg har fået indplantater ind efter fødslen med min søn jeg fik lavet brysterne så jeg kunne amme næste barn jeg skulle havde det har hvis meget med at gører hvad det er for nogle implantater og hvordan de er sat ind om den er over muskelen eller om det er bag muskelen
heidi prettyface hansen skriver: hej jeg har fået indplantater ind efter fødslen med min søn jeg fik lavet brysterne så jeg kunne amme næste barn jeg skulle havde det har hvis meget med at gører hvad det er for nogle implantater og hvordan de er sat ind om den er over muskelen eller om det er bag muskelen
Hvordan ligger dit?
jeg har selv fået lavet så jeg skulle kunne amme (siger de), og mit implantat ligger under musklen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128