Spørgsmål til dig med silikonebryster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du mælk i brysterne før eller efter du havde født?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.274 visninger
25 svar
4 synes godt om
6. juni 2013

IG

Til dig med silikonebryster... Fik du mælk i brysterne før eller efter du havde født?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

IG

IG skriver:

Til dig med silikonebryster... Fik du mælk i brysterne før eller efter du havde født?

Er der slet ikke nogle der kan svare?

Anmeld

7. juni 2013

Dixen89

Jeg havde råmælk løbende før jeg fødte.

Anmeld

7. juni 2013

chas12

Jeg fik først efter jeg havde født men havde slet ikke nok mælk til at kunne mætte ham så efter 5 dage gik vil over på erstatning - og jeg tænker det var pga implantaterne!

Anmeld

7. juni 2013

IG

Dixen89 skriver:

Jeg havde råmælk løbende før jeg fødte.

Kan du huske hvor lang tid døe, og kunne du amme "normalt"?

Anmeld

7. juni 2013

IG

chas12 skriver:

Jeg fik først efter jeg havde født men havde slet ikke nok mælk til at kunne mætte ham så efter 5 dage gik vil over på erstatning - og jeg tænker det var pga implantaterne!

Okay, åh åhh... Hvorfor tror du det var/er grunden?

Anmeld

7. juni 2013

l.kjoeller

har ikke selv men har flere veninder med det. de fik alle mælk inden fødslen men lykkedes ingen af dem at få en amning op at køre.

Anmeld

7. juni 2013

IG

l.kjoeller skriver:

har ikke selv men har flere veninder med det. de fik alle mælk inden fødslen men lykkedes ingen af dem at få en amning op at køre.

Ved du om det var implantaternes skyld, eller?

Anmeld

7. juni 2013

heidi prettyface hansen

hej jeg har fået indplantater ind efter fødslen med min søn jeg fik lavet brysterne så jeg kunne amme næste barn jeg skulle havde det har hvis meget med at gører hvad det er for nogle implantater og hvordan de er sat ind om den er over muskelen eller om det er bag muskelen

Anmeld

7. juni 2013

IG

heidi prettyface hansen skriver:

hej jeg har fået indplantater ind efter fødslen med min søn jeg fik lavet brysterne så jeg kunne amme næste barn jeg skulle havde det har hvis meget med at gører hvad det er for nogle implantater og hvordan de er sat ind om den er over muskelen eller om det er bag muskelen

Hvordan ligger dit?

jeg har selv fået lavet så jeg skulle kunne amme (siger de), og mit implantat ligger under musklen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.