Spørgsmål til dig med silikonebryster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

chas12

IG skriver:

Okay, åh åhh... Hvorfor tror du det var/er grunden?

Jeg snakkede med lægen om det og han sagde at kunne jeg amme inden ville jeg også kunne amme efter - altså han mente at implantaterne ingen betydning havde! Men det er slet ikke det jeg hører bagefter. Jeg fik dog også lagt mine over musklen. og jeg tror simpelthen ikke der har været plads nok til mælken. Det snakkede en sygeplejerske i hvert fald om og tror hun har ret. Desværre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

heidi prettyface hansen

IG skriver:

Hvordan ligger dit?

jeg har selv fået lavet så jeg skulle kunne amme (siger de), og mit implantat ligger under musklen.

mine ligger os under muskelen så du burde kunne amme man har hvis problemer hvis de ligger før muskelen

Anmeld

7. juni 2013

IG

chas12 skriver:

Jeg snakkede med lægen om det og han sagde at kunne jeg amme inden ville jeg også kunne amme efter - altså han mente at implantaterne ingen betydning havde! Men det er slet ikke det jeg hører bagefter. Jeg fik dog også lagt mine over musklen. og jeg tror simpelthen ikke der har været plads nok til mælken. Det snakkede en sygeplejerske i hvert fald om og tror hun har ret. Desværre!

Åh nej, jeg håber ikke hun har ret 

Anmeld

7. juni 2013

l.kjoeller

IG skriver:

Ved du om det var implantaternes skyld, eller?

det var det desværre

Anmeld

8. juni 2013

Zelinasmor

Jeg havde rå mælk. Men jeg kunne kun amme 2 dage. Mælken løb ikke ordentligt igennem. Så 14 dage efter kunne der ikke engang presses en dråbe ud. Så vi valgte erstatning. Nogle kan amme med bryst implantater, men ikke alle. Dog kan størstedelen sagde min kirurg.

Anmeld

8. juni 2013

IG

l.kjoeller skriver:

det var det desværre

Øv... det tegner ikke godt

Anmeld

8. juni 2013

IG

xoxotasha skriver:

Jeg havde rå mælk. Men jeg kunne kun amme 2 dage. Mælken løb ikke ordentligt igennem. Så 14 dage efter kunne der ikke engang presses en dråbe ud. Så vi valgte erstatning. Nogle kan amme med bryst implantater, men ikke alle. Dog kan størstedelen sagde min kirurg.

Okay, det er godt nok vildt.... og utoligt der er så mange dårlige erfaringer

Anmeld

8. juni 2013

Swerg

Jeg kunne sler ikke amme ...

Anmeld

8. juni 2013

Pikku Myy

IG skriver:

Til dig med silikonebryster... Fik du mælk i brysterne før eller efter du havde født?

Af interesse: Hvis du havde vist at der er en sammenhæng mellem implantater og problemer med at få amningen op at køre, ville du så have ladet være med at få implantaterne?

I andre er også meget velkomne til at svare

Anmeld

8. juni 2013

l.kjoeller

IG skriver:

Øv... det tegner ikke godt

kan være det bare har været sådan for dem og det lykkes for dig- det er da at håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.