Hvornår begyndte jeres tvillingemaver at vokse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Sådan for alvor, og ikke pga. oppustethed... Ca 12 uger. Nu er jeg 16 + uger, og ser sådan her ud (om morgenen - om aftenen er jeg noget større efter mad)

Det er forresten 2 graviditet, og ikke så længe siden sidst. Det har jo også lidt at sige. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

CroQuis

TK88 skriver:

Jeg har lige taget et her fra morgenen af, og jeg kan tydeligt se forskel på mig
Jeg tog det første billede i uge 7+0 og nu næsten 3 uger senere, det vildt hvad der er sket
Ligger du nogle billeder ind?

Jamen de ligger allerede i mit fotoalbum  Tager nye billeder hver lørdag 

https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewAlbum.aspx?UserAlbumID=4741

Anmeld

12. juni 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Jamen de ligger allerede i mit fotoalbum  Tager nye billeder hver lørdag 

https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewAlbum.aspx?UserAlbumID=4741

Hehe, hov briller vil nok være en god idé
Så går jeg lige ind og kigger igen

Anmeld

12. juni 2013

Miss Church

CroQuis skriver:

Hejsa

Jeg er idag 8+2 og synes så småt at maven er begyndt at vokse. Har idag målt omkredsen til 2 cm større, end da jeg var 4+. Ved dog godt at det nok er lidt svært at måle præcist i starten, men synes da at bulen på maven ser større ud.

Hvornår begyndte i at vokse? 

Omkring uge 12

Du kan følge min mave her, hvis du har lyst

Anmeld

13. juni 2013

CroQuis

Miss Church skriver:

Omkring uge 12

Du kan følge min mave her, hvis du har lyst

Hooold da op, hvor er du stor til sidst  Men der skal jo også være plads til to derinde 

Hvordan var det lige at sove, og bære rundt på den mave til sidst 

Og til sidst, hvordan laver du sådan en privat tråd med billeder?? 

Anmeld

13. juni 2013

CroQuis

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sådan for alvor, og ikke pga. oppustethed... Ca 12 uger. Nu er jeg 16 + uger, og ser sådan her ud (om morgenen - om aftenen er jeg noget større efter mad)

Det er forresten 2 graviditet, og ikke så længe siden sidst. Det har jo også lidt at sige. 

Jeg har også tænkt på at mit nok er oppustethed, for de er jo ikke større end 2 cm endnu 

Anmeld

13. juni 2013

Miss Church

CroQuis skriver:

Hooold da op, hvor er du stor til sidst  Men der skal jo også være plads til to derinde 

Hvordan var det lige at sove, og bære rundt på den mave til sidst 

Og til sidst, hvordan laver du sådan en privat tråd med billeder?? 

Ja jeg var kæmpe! Hehe men det var også rigtig hårdt til sidst. Jeg fik ondt i ben og ryg af at stå for meget op og kunne heller ikke ligge i lang tid af gangen 

Det var okay at sove på siden, men vågnede 1000 gange fordi jeg skulle vende mig og det gjorde rigtig ondt hver morgen når jeg skulle ud af sengen. Men det er det hele værd!  

Hvis du går ind på din profil, så står der oppe for oven, "mavebilleder" der ligger alle de billeder, som man selv har lagt ind

Anmeld

13. juni 2013

CroQuis

Miss Church skriver:

Ja jeg var kæmpe! Hehe men det var også rigtig hårdt til sidst. Jeg fik ondt i ben og ryg af at stå for meget op og kunne heller ikke ligge i lang tid af gangen 

Det var okay at sove på siden, men vågnede 1000 gange fordi jeg skulle vende mig og det gjorde rigtig ondt hver morgen når jeg skulle ud af sengen. Men det er det hele værd!  

Hvis du går ind på din profil, så står der oppe for oven, "mavebilleder" der ligger alle de billeder, som man selv har lagt ind

Det kan jeg godt forstå  Det er godt nok også meget ekstra vægt at slæbe rundt på, som man ikke er vant til 

Anmeld

13. juni 2013

Miss Church

CroQuis skriver:

Det kan jeg godt forstå  Det er godt nok også meget ekstra vægt at slæbe rundt på, som man ikke er vant til 

Ja, men tog faktisk kun 13kg på. Det er jo ikke voldsomt meget, når man tænker på at der var to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.